Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هدویگ والتمانس مولیر، همسر سفیر هلند در لبنان که ۵۵ سال سن داشت و همزمان با وقوع انفجار مهیب بندر شهر بیروت در کنار همسر خود در اتاق نشیمن در بیروت بوده است، در پی این حادثه و پس از جراحت شدید امروز (شنبه) جان خود را از دست داد. تاریخ انتشار: 23:10 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۹۳۴

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: اتاق زایمان یکی از بیمارستان‌های لبنان در زمان انفجار مهیب بیروت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انفجار بیروت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: عامل تیراندازی منجر به مصدومیت یک شهروند در این شهرستان شناسایی و در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد.

سرهنگ موسی بهاری افزود: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد دو نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان، با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، گفت: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بهاری افزود: فرد مصدوم هم تحت درمان پزشکی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • گزارشی جدید از زرادخانه تسلیحاتی مهیب حزب‌الله لبنان
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان