Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جدید ایران در آذربایجان از تشکیل شورای اقتصادی سفارتخانه‌های ایران در کشور‌های حاشیه دریای خزر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدعباس موسوی سفیر جدید ایران در آذربایجان در سفر به ماکو گفت: به منظور تقویت بخشهای اقتصادی سفارتخانه های ایران در کشورهای ۵گانه حوزه دریای خزر، شورای اقتصادی تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدعباس موسوی افزود: کشور آذربایجان از ابعاد مختلف برای ایران مهم است لذا نقش مناطق آزاد انزلی،‌ ارس و ماکو در توسعه تعاملات تجاری و اقتصادی با این کشور قابل چشم پوشی نیست.

سفیر جدید ایران در آذربایجان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ایرانیهای مقیم آذربایجان در راستای سرمایه گذاری در کشور خودمان رویکرد این سفارتخانه است اظهار داشت: در شان ما نیست که دو کشور مسلمان، شیعه با فرهنگ های مشترک، روابط اقتصادی در حد ۴۰۰یا۵۰۰ میلیون دلار داشته باشیم.

موسوی از مدیران عامل سه منطقه آزاد انزلی، ارس و ماکو خواست تا با تعامل و هم افزایی با سفارت ایران در آذربایجان در جهت تقویت روابط بین ایران و آذربایجان نقش ایفا کنند. برچسب ها: سخنرانی ، دبیرکل انصارالله یمن ، روز ولایت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنرانی دبیرکل انصارالله یمن روز ولایت ایران در آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در ابوظبی آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رضا عامری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید و با اشاره به اهمیت تبادل هیئت‌های عالیرتبه میان دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

گزارش سفیر ایران از روند همکاری‌های دوجانبه بین تهران و بغدادتاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • بنای تاریخی کاخ موزه باغچه جوق ماکو پذیرای گردشگران
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات