Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارو بوشیچ ، وکیل برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهارات سرپرست این باشگاه تهرانی مبنی بر پرداخت ۶۰ درصد طلب برانکو را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارات خود در خصوص طلب برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده است ۶۰ درصد طلب این مربی کروات را پرداخته‌اند حال دارو بوشیچ به این صحبت ها واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با رد این اظهارات گفت:

فردا به محض بازگشایی بانک‌ها در عمان، دو چک از باشگاه پرسپولیس داریم که قرار است آنها را به حساب بخوابانیم که آن هم ۱۰ درصد از کل طلب برانکو است. اگر این دو چک پاس شود مجموع پرداختی‌های باشگاه به برانکو تنها ۲۵ درصد می‌شود.

وی افزود:

اینکه باشگاه گفته ۶۰ درصد از طلب برانکو را پرداخت کرده، دروغی بیش نیست. مشکل باشگاه پرسپولیس زمانی شروع می‌شود که مجازات فیفا عملی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو برانکو پرسپولیس لیگ برتر طلب برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!

بازدید 7 در حالی که تصور می‌شد قرار است در ایران همچون دیگر کشورها، شاهد افزایش تعطیلات باشیم و دو روز در هفته تعطیل شود، مهدی یزدان پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی کشور آبی پاکی را روی دست مردم ریخت و تاکید کرد از این خبرها نیست! یزدان پناه گفت تنها کارمندان دولت از این امتیاز برخوردارند و بانک‌ها و بخش خصوصی تعطیل نیستند! در واقع تنها کارمندان دولت روز پنجشنبه تعطیلند و مابقی مردم باید روز پنجشنبه کار کنند. اظهارات این مقام را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • 99 درصدِ اسرائیلی‌ها دروغ از آب درآمد!
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو