Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار سهمگین بندرگاه بیروت تا کنون ۱۵۴ کشته و ۶ هزار زخمی برجا گذاشته و از ۶۰ تن دیگر نیز هنوز اثری نیست.

به گزارش فرارو، برآورد می‌شود این انفجار خسارتی حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار به بار آورده باشد. در این میان مروان عبود،‌ فرماندار بیروت نیز اعلام کرده است که خانه حدود ۳۰۰ هزار تن از پایتخت‌نشینان خراب شده یا آسیب جدی دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود او می‌گوید: اکثر آنان حاضر نیستند خانه بی ‌در و ‌پنجره خود را رها کنند و به پناهگاه موقت بروند.

شهروندان به دلیل ناامنی گسترده در شهر حاضر به ترک ویرانه خانه‌هایشان نیستند؛ آنها از این نگرانند که با ترک محل زندگی خود، اندک دارایی باقی مانده را نیز دزدان به تاراج ببرند.

امکانات موجود برای اسکان موقت این شهروندان نیز ناکافی است و مقامات بیروت گفته‌‌اند در این زمینه نیازمند کمک دیگر کشورها هستند.

برخی از این شهروندان، خبرنگاران و عکاسان را به خانهٔ‌های ویران خود راه داده‌اند. عکس‌هایی از این افراد و خانه‌هایشان را در زیر می‌بینید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انفجار بیروت لبنان خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: می‌دانستیم امروز یک بازی پراسترس و پرتنشی داریم. این استرس در مغز ما و وجود تک‌تک بازیکنان و حتی هواداران وجود داشت، بازی بد را شروع کردیم.

او ادامه داد: بازی، بازی نبود که بخواهیم ببازیم. بعد از گلی که دریافت کردیم برای برد بازی کردیم و بازی‌ای که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بگذاریم. اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است و باید با تمام وجود، تمرکز و انرژی مثبت به سوی بازی‌های آینده برویم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی وفلسطینی برای عملیات وعده صادق
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد