Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) در برکه غدیر خم در واقع یک اقدام رسانه ای تاریخ ساز بود که سبب شد نه تنها کل جهان در آن زمان بلکه نسل های بعدی هم این خبر را دست به دست نشر دهند.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک عید غدیر و همزمانی ایام بزرگداشت روز خبرنگار با عید ولایت گفت: ابلاغ ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) در برکه غدیر خم در واقع یک اقدام رسانه ای تاریخ ساز بود که سبب شد نه تنها کل جهان در آن زمان بلکه نسل های بعدی هم این خبر را دست به دست نشر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: غدیر، پل ارتباطی ولایت و نبوت بود که خاتمه نبوت و جانشینی امامت و ولایت را به مردم جهان ابلاغ کرد و این بهترین خبر ممکن برای مسلمانان و نسل های بعدی بود.

 

حجت الاسلام مردان در ادامه بیان داشت: هدف غایی غدیر، تثبیت حکومت اسلامی است و بر اساس آیه ولایت و خطبه غدیریه پیامبر(ص)، تنها دینی مورد قبول خداوند است که ولایت ائمه معصوم(ع) را بپذیرد و امروز هم ولایت فقیه امتداد غدیر است.

 

وی عید غدیر را یوم الله خواند و افزود: حضرت زهرا(س) نخستین شهیده غدیر و ولایت است، لذا  وظیفه همه مسلمانان این است که قدر این عید بزرگ را بدانند و ما هم امروز باید از انقلاب اسلامی که ثمره غدیر است تا پای جان محافظت کنیم./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل عید غدیر ولایت غدیر اصفهان ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ در پیام مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است: اقدام انقلابی و عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس «یا‌رسول‌الله» در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی از جمله، حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران آنچنان غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده بود که نه تنها شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشت بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومین ، مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان گردید.

در بخشی از پیام رییس مجمع نمایندگان گیلان آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت‌ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.
در این پیام آورده شده است: ضمن درود و سلام بر ارواح شهیدان تاریخ ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همچنین حمایت از دلاوردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکا خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • بیانیه جمعی از جامعه قرآنی مشهد در حمایت از عملیات«وعده صادق»
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • خبرنگاران مرکزی از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند
  • بزرگترین حمله ترکیبی پهپادی و موشکی تاریخ علیه اسرائیل
  • ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران
  • بازتاب گسترده حمله پهپادی ایران علیه اسرائیل در رسانه‌های جهان