Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ورامین در مجلس و عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی گفت: زندگی امروزه مردم با فضای مجازی گره خورده است و تنها جریمه اپراتورها کارساز نیست بلکه اپراتورها باید نرخ بسته‌های اینترنت را به قبل بازگردانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، حسین‌نوش آبادی امشب در مراسم تجلیل از فعالان رسانه و حوزه اطلاع رسانی دیار پانزده خرداد که با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی انجام شد اظهار داشت: مسئله غدیر طبق فرمایش رهبری فقط مسئله جانشینی پیامبر نیست، گرچه قبول داریم حضرت علی(ع) جانشین بلافصل پیام اکرم(ص) است اما غدیر متعلق به جهان اسلام است و بحث امامت و ولایت تنها مختص شیعه نیست و مربوط به کل مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسئله غدیر تمسک به شخصیتی و اعتقاد به منصبی به نام امامت است که ابعاد یک جامعه تماما اسلامی را در برمی‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یعنی تمسک بر حضرت علی(ع) تنها مختص شخص نیست بلکه تمسک بر اخلاق، دینداری، شجاعت و غیره است؛ یعنی تمسک در همه ابعاد است.

نوش آبادی گفت: تا زمانی که ولایت وجود دارد اگر چه آثار دین هم داشته باشد اما آن حکومت و قانون‌گذاری ولی و صاحب برای اجرایی مسائل اسلامی نداشته باشد آن حکومت اسلامی نیست، لذا با توجه به اینکه نظام ما شاخص‌های لازم و مدنظر را دارد کاملاً قابل توجه است.

وی به اهمیت رسانه و خبرنگاری اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت ‌ا در فضای رسانه باید به خبر بیشتر اهمیت بدهیم؛ وظایف خبرنگار تنها درج خبر نیست، بلکه وظایف و حساسیت‌های بیشتری است. اطلاع‌رسانی در جامعه موثر است زیرا یک خبر می‌تواند خوب و در پیشرفت و توسعه یک منطقه موثر باشد و خبر منفی نیز می‌تواند با توجه به امنیت، شایعه و غیره، منفی باشد و تاثیر بد بگذارد.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیات قرآنی ضمن تاکید بر نیاز صلاحیت فرد خبرنگار و اطلاع‌رسان گفت: خداوند هم به خبر توجه ویژه دارد و بر صلاحیت فرد خبررسان تاکید دارد زیرا ممکن است آن فرد فاسق باشد؛ آیا می‌توان به استناد ادعای آن فرد فاسق خبر را منتشر کرد؟ خیر؛ زیرا ممکن است آسیبی به جامعه و شخصی بزند و نتیجه آن پشیمانی در پی دارد.

نوش آبادی افزود: لذا باید خبری را ببینیم و منتشر کنیم که پایه و اساس درست داشته باشد، وقتی خبری می رسد باید تمام زوایای آن را ببینیم زیرا ممکن است به جامعه ضربه ای بزند.

وی با منع تجسس در زندگی شخصی افراد در صورتی که پای منافع اجتماعی در میان نباشد گفت: تجسس در امور شخصی افراد جایز نیست، اما وقتی که مسائل جامعه، نظام و پیشگیری از خطرات جامعه و پای منافع یک نظام و جامعه باشد باید براساس اصول شرعی تجسس کنیم‌، هرچند وقتی مسائل جنبه شخصی داشته باشد آن کار شرعا مشکل دارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی یک فردی مشکلی دارد و جرمش ثابت نشده است باید ملاحظاتی انجام شود.

پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت چیست؟!توزیع اینترنت رایگان بین خبرنگاران از امشباینترنت پاک در دسترس دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرد

نوش آبادی با تاکید بر اهمیت رسانه و آگاهی از وضعیت جامعه گفت: من روزانه سه یا چهار ساعت اخبار را می‌خوانم زیرا به‌عنوان‌ یک نماینده وظیفه دارم جهت رؤیت وضعیت جامعه و مشکلات مردم این وقت‌ها را بگذارم و بعضاً برایم مطالبی می‌فرستند که پیگیری می‌کنم.

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی با انتقاد از گرانی بسته‌های اینترنت، به رایزنی با وزیر ارتباطات در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: بحث بسته‌های اینترنت مهم است؛ لذا چرا اپراتورها این کار را کردند؟ وقتی کسب و کار مردم با اینترنت گره خورده است، افزایش قیمت یعنی چه؟ وقتی که آموزش و زندگی مردم با این‌ها ارتباط دارد چرا هزینه‌ها افزایش یابد؟

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی گفت: در این خصوص جریمه کارساز نیست بلکه قیمت‌های اینترنت را باید به گذشته برگردانند؛ البته دوشنبه‌ها در کمیسیون عالی فضای مجازی جلسه داریم و در آنجا به وزیر مسائل را گفته‌ام لذا باید این‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

نوش آبادی گفت: اگر اپراتوری تخلف را بیشتر کند، جریمه‌ها نیز افزایش می‌یابد؛ باید مشکلات بسته‌های اینترنت برطرف شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وحدت در جهت ایجاد پیشرفت‌ نیز گفت: در عین اختلاف نظرها می‌توانیم در مسائل مهم و بزرگ کشور هم‌نظر باشیم؛ زیرا در کشور همه به دنبال پیشرفت و توسعه‌ایم لذا برای رسیدن به نقطه مطلوب بیاییم همه برای پیشرفت در مسائل کلان هم‌نظر باشیم.

نوش آبادی گفت: تفاوت نظرات وجود دارد اما همه در اصولی مانند نظام، کشور و مردم هم‌نظریم و اختلافات معنایی ندارد. حتی در پایان انتخابات به دیگر کاندیدا هم گفتم اگر مسئله، برنامه و نظری جهت پیشرفت دارند بیاییم باهم قدم برداریم و در این زمینه کار لازم را انجام دهیم.

نماینده مردم‌ پیشوا، ورامین و قرچک مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هدف ما پیشرفت منطقه در همه حوزه‌هاست که نیازمند همدلی و مشارکت است.

انتهای پیام/س

R1573/P/S6,60/CT11 بیشتر بخوانید... پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت چیست؟! توزیع اینترنت رایگان بین خبرنگاران از امشب اینترنت پاک در دسترس دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته‌های اینترنت چیست؟! توزیع اینترنت رایگان بین خبرنگاران از امشب اینترنت پاک در دسترس دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۲ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۳ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است ۶ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۷ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است ۸ مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه‌های علمیه خوزستان به‌مناسبت "عید غدیر" برگزار شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از حضور امام جمعه اهواز در هفت‌تپه / حجت‌الاسلام ‌موسوی‌فر پای درد دل‌های کارگران ‌نشست حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت مهمترین اخبار تسنیم اعتراض رسمی ایران به حمایت آمریکا از گروه تروریستی تندر گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بسته های اینترنت وزیر ارتباطات نماینده مردم کمیسیون عالی عضو کمیسیون ترین اخبار فضای مجازی نوش آبادی هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه عفاف و حجاب اظهار کرد: استکبار جهانی و ایالات متحده، منافقان که ضدیت با دین و دین‌باوری دارند، نمایندگان آن‌ها در کشورهای اسلامی از جمله ایران از بانیان و متهمان بساط بی‌حجابی و کشف حجاب هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اصلاح سایر بسترها در گرو اصلاح بسترهای فرهنگی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت‌های فرهنگ دوستان، دین‌باوران و زنان و مردان متدین این مرز و بوم شکل گرفت و خدشه‌دار شدن عرصه فرهنگ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد.

امام جمعه رشت، کشف حجاب را دهن‌کجی به دین دانست و بیان کرد: کسی‌که مرتکب کشف حجاب شده عملاً در حال دهن کجی به دین و ارتکاب علنی جرم و گناه و بی‌بند و باری است و آرمان‌ها و باورهای مردم را نیز به استهزا می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسؤولان دلسوز باید به موضوع عفاف و حجاب ورود کنند تصریح کرد: بعد از آشوب‌ها در سال ۱۴۰۱ در جلسات مختلف استانی، راه حل‌های مختلفی را پیرامون مقابله با پدیده کشف حجاب مطرح کردیم و نیروی انتظامی با کمک سپاه و بسیج به خوبی ورود کردند اما پازل چینی دشمن هم دقیق بود و با برنامه جلو آمده بودند در عین حال که محاسباتشان درباره مردم غلط از آب درآمد.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: ما قبل و بعد از آشوب‌ها همواره ساکت ننشسته‌ایم اما عدم هماهنگی میان بعضی از سازمان‌ها و تشکل‌ها و نهادها گاهی مواقع آثار خوبی بر جای نمی‌گذاشت تا اینکه رهبری در خطبه عید فطر حجت را تمام کردند و فرمودند ما قصد نداریم مردم را به زور وادار به دینداری کنیم اما در برابر ناهنجاری‌های موجود هم نمی‌توان سکوت کرد.

وی با اشاره به لزوم پایبندی افراد جامعه به قوانین جمهوری اسلامی عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم برای حفظ ارزش‌ها و اجرای قوانین اسلام در این جامعه رفتند و شهید شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پایان به ضرورت انجام کار تبلیغاتی بیشتر در حوزه حجاب با ذکر اهمیت حجاب و جرم بودن کشف حجاب تاکید کرد.

کد خبر 6088082

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی