Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@14:01:05 GMT

می‌رویم برای جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۱۸۳

می‌رویم برای جام حذفی

امید عالیشاه بی‌حاشیه و در خدمت تیم با سرخ‌ها پیش می‌رود. بازیکنی که در زمان کالدرون حتی تا آستانه جدایی پیش رفته بود اما به باور بسیاری از کارشناسان حوزه پرسپولیس یکی از ارکان موفقیت این تیم در سال‌های اخیر بوده و در اوج بی‌حاشیگی تنها به تیمش کمک کرده است. عالیشاه پس از قهرمانی سرخ‌ها در لیگ نوزدهم به سومین قهرمانی پی درپی خود با این تیم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا عرب/

امید عالیشاه بی‌حاشیه و در خدمت تیم با سرخ‌ها پیش می‌رود. بازیکنی که در زمان کالدرون حتی تا آستانه جدایی پیش رفته بود اما به باور بسیاری از کارشناسان حوزه پرسپولیس یکی از ارکان موفقیت این تیم در سال‌های اخیر بوده و در اوج بی‌حاشیگی تنها به تیمش کمک کرده است. عالیشاه پس از قهرمانی سرخ‌ها در لیگ نوزدهم به سومین قهرمانی پی درپی خود با این تیم دست یافت.

*این سومین قهرمانی تو با پرسپولیس بود. به عنوان یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس چه حسی پس از قهرمانی داشتی؟

همین طور است. من یک سال به دلیل سربازی در پرسپولیس نبودم و این قهرمانی سومین قهرمانی من با باشگاهم بود. برایم لذتبخش است سه بار با این تیم قهرمان لیگ برتر شدم. ما در کل چهار بار پی درپی قهرمان لیگ شدیم که از این حیث رکورددار لیگ هستیم. کار بزرگی بود که انجام شد اما در پشت این قهرمانی‌ها زحمات زیادی کشیده شده که باید به آن متوجه بود. من سال‌ها در این تیم بازی کردم و به چشم دیدم بچه‌ها چه تلاشی برای قهرمانی کردند. روزهای سختی را برای این قهرمانی سپری کردیم.

*اما برخی اعتقاد دارند به شما کمک‌هایی می‌شد.

این حرف‌ها دل ما را می‌آزارد. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در مقابل قهرمانی‌های ما این‌طور برخورد می‌کنند. متأسفانه از اتفاقاتی که در این چند سال در تیم ما رخ داده آگاهی ندارند. ما در برخی مقاطع مشکلات مالی زیادی داشتیم که دم نمی‌زدیم چون نمی‌خواستیم فضای تیم تحت تأثیر این اعتراض‌ها قرار بگیرد. هرگز برای ما فضا گل و بلبل نبود. این را به آن‌هایی می‌گویم که تصور می‌کنند ما در ناز و نعمت بودیم. نه هرگز این‌طور نبود. حتی از برخی تیم‌ها کمتر به ما کمک شد اما چون دل‌هایمان به هم نزدیک بود و برای قهرمانی هدف داشتیم به این مهم دست یافتیم. جا دارد از همه بچه‌ها تشکر کنم. از مربیان تیم  و از کسانی که پیگیر تلاش ما بودند. روزهای سختی را سپری کردیم که شکر خدا با قهرمانی همراه شد.

*در روز قهرمانی جای هواداران شما خالی بود.

همین‌طور است. ای کاش فضا طوری بود که در کنار هواداران عزیز قهرمانی را جشن می‌گرفتیم. اما متأسفانه این روزها مشکلاتی در جامعه به وجود آمده که امیدوارم ویروس کرونا زودتر دست از سرهمه بردارد تا هواداران را همچون همیشه در ورزشگاه ببینیم. واقعاً قهرمانی در کنار هواداران چیز دیگری است اما حیف که این فصل نتوانستم از حضور هواداران استفاده کنیم.

*در سال‌های بعد فکر تکرار قهرمانی هستید؟

ما جام حذفی را در پیش داریم و باید طوری حرکت کنیم که در این جام قهرمان شویم. ما در جام حذفی هم مدعی هستیم و تلاش می‌کنیم به این افتخار برسیم اما در فصل بعد هم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر خواهیم بود. باید این رکورد را تا جایی که می‌شود دست نیافتنی‌تر کنیم و با قهرمانی‌های پی درپی کاری کنیم که رسیدن به رکوردهای ما برای دیگر مدعیان خواب و رؤیا باشد!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امید عالیشاه پرسپولیس سومین قهرمانی پی درپی سال ها سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال

دریافت 19 MB کد خبر 6081589

دیگر خبرها

  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • به سمت رویارویی نهایی اسرائیل و ایران می‌رویم؟
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏