Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو رکورددار گلزنی در دیدارهای متوالی لیگ قهرمانان اروپا است و اکنون روبرت لواندوفسکی به جمع بازیکنانی که حداقل در 7 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده اند اضافه شده است.

طرفداری - کریستیانو رونالدو با عبور از رود فن نیستلروی با گلزنی در 11 دیدار متوالی رکورددار گلزنی در دیدارهای متوالی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان رکورددار گلزنی در دیدارهای متوالی لیگ قهرمانان اروپا نام بازیکن تعداد بازی های متوالی که موفق به گلزنی شد کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) کریستیانو رونالدو از 3 ژوئن 2017 تا 11 آوریل 2018 در 11 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد. او مقابل یوونتوس، آپوئل (رفت و برگشت)، دورتموند (رفت و برگشت)، تاتنهام (رفت و برگشت) و پاری سن ژرمن (رفت و برگشت) و یوونتوس (رفت و برگشت) گلزنی کرده است. رونالدو جمعاً 17 گل در این بازی ها وارد دروازه حریفان کرده است. رود فن نیستلروی (منچستریونایتد) رود فن نیستلروی از 18 سپتامبر 2002 تا 23 آوریل 2003 موفق شده در 9 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. او مقابل مکابی حیفا، بایرلورکوزن (رفت و برگشت)، بازل، دپورتیوو لاکورنیا، یوونتوس (رفت و برگشت) و رئال مادرید (رفت و برگشت) گلزنی کرد. او جمعاً 12 بار در این بازی ها دروازه حریفان را گشود. نکته جالب توجه اینکه نیستلروی در 10 دیدار متوالی گلزنی کرد، اما با توجه به اینکه یک دیدار در مقابل زالاگرسگ در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بود، در این آمار محسوب نمی شود. کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) کریستیانو رونالدو از 17 سپتامبر 2013 تا 2 آوریل 2014 در 8 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد. او مقابل گالاتاسارای، کپنهاگن (رفت و برگشت)، یوونتوس (رفت و برگشت)، شالکه (رفت و برگشت) و بروسیا دورتموند گلزنی کرد. رونالدو جمعاً 14 بار در این بازی ها دروازه حریفان را گشود. ادینسون کاوانی (پاری سن ژرمن) ادینسون کاوانی از 23 نوامبر 2016 تا 18 اکتبر 2017 در 7 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شد. او مقابل آرسنال، لودوگورتس، بارسلونا (رفت و برگشت)، سلتیک، بایرن مونیخ و اندرلخت گلزنی کرد. کاوانی جمعاً 8 بار دروازه حریفان را در این دیدارها باز کرد. روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ) روبرت لواندوفسکی از 18 سپتامبر 2019 تا 8 آگوست 2020 در 7 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده و می تواند این رکورد را همچنان بهبود بخشد. او مقابل ستاره سرخ بلگراد (رفت و برگشت)، تاتنهام، المپیاکوس (رفت و برگشت) و چلسی (رفت و برگشت) گلزنی کرده است. لواندوفسکی جمعاً 13 بار در این بازی ها دروازه حریفان را گشوده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو دروازه حریفان بازی ها رفت و برگشت او مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد