Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه کاشان از آغاز گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در گام دوم این رزمایش سراسری توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا همدلی‌های مومنانه برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا میان شهروندان نطنزی ایجاد شد و بسته‌هایی که شامل اقلام ضروری خانوارها بود، در این بسته‌های معیشتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادها و دستگاه‌های مختلف در اجرای طرح رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان نطنز و شهرهای تابعه وارد عمل شدند تا با استفاده از ظرفیت خیران، بسته‌های مواد غذایی را برای نیازمندان تهیه کنند و این کمک‌ها صحنه‌هایی از همدلی و انفاق را به نمایش گذاشت.

با گذشت حدود شش ماه از شیوع کرونا در کشور همچنان کمک‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان ادامه دارد اما مرحله دوم این طرح همزمان با دهه ولایت و امامت آغاز شده و با الگو گیری از حضرت علی(ع) در دستگیری از نیازمندان، این مرحله با شکوه‌تر در حال برگزاری است.

هر ساله در دهه ولایت و روزهای منتهی به عید غدیر نذوراتی پخش می‌شد اما امسال نذورات به صورت بسته‌های خشک مواد غذایی تهیه و در حال توزیع است تا ثابت شود که همچنان شیعیان حضرت علی(ع) در کمک به مستمندان پیشگام هستند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفتند.

امسال اطعام نیازمندان به صورت کمک‌های مومنانه توزیع می شود و همزمان با دهه ولایت و عید غدیر هزاران خانواده بی‌بضاعت و آسیب دیده از کرونا به برکت دست‌های یاری‌گر و پر از بخشش نیکوکاران در شهرستان نطنز شاد می‌شوند و لبخند مهربانی را به آنان هدیه می‌دهند

سرهنگ حسین خدامیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در مرحله نخست کمک مومنانه در سطح شهرستان نطنز بیش از سه هزار و 300 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد ریال بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی  توزیع شد.

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس + فیلمپویش کمک مومنانه در استان مرکزی به روایت تصویررزمایش کمک مومنانه مازندران روحیه امید به زندگی را در محرومان جامعه تقویت کرد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان نطنز ضمن اشاره به آغاز گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در این شهرستان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب افزود: در مرحله دوم طرح کمک مومنامه نیز در سه بازه زمانی دهه ولایت، دهه اول محرم و  اربعین تا 28 صفر در سطح این شهرستان توزیع می‌شود.

خدامیان با اشاره به  راه‌اندازی دو کارگاه قالی بافی در شهرهای نطنز و بادرود ویژه بانوان بی‌سرپرست با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال ابراز داشت: در این کارگاه قالی بافی تعداد 27 نفر از بانوان اقدام به بافت فرش دستباف کرده و از این طریق  دستمزد دریافت می‌کنند.

وی افزود: به مناسبت اعیاد مبارک یک‌هزار و 500  بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه هر بسته شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب و حبوبات و بالغ بر 300 هزار تومان در سطح شهرستان نطنز و بادرود تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

خدامیان ضمن اشاره به پیش بینی اقلم حمایتی ویژه خانوارهای غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی به صور کالابرگ افزود: علاوه  بر تهیه و تامین یک هزار بُن 200 هزار تومانی ویژه خانوارهای غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی، تعداد قابل توجهی  لوازم تحریر نیز توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه نطنز تصریح کرد: در  پروژه محرومیت‌زدایی روستاهای بخش مرکزی نطنز و بادرود اقدامات خوبی از جمله لایروبی قنوات؛ اجرای طرح همگام با کشاورز بسیج مهندس؛ اعزام پزشکان بسیجی به روستاها؛ اردوی طرح هجرت با مشارکت بیش از 300 دانش آموز، اعزام گروه جغرافیا محور به روستاها، توزیع سک هزار و پنج سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال، فعالیت 150 بسیجی به وسعت 20 هکتار جهت ریشه کنی بیماری سالک توسط بسیج سازندگی  صورت گرفته است.

انتهای پیام/804/ح

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در انار؛ از خرید تجهیزات بیمارستانی تا توزیع ۷۰۰ بسته غذایی برگزاری پویش کمک مومنانه قهرمانان کشتی با حضور وزیر ورزش توزیع کمک مومنانه بین ۳۲ هزار خانوار نیازمند گلستانی/ ۱۴ هزار وعده غذایی در عید غدیر توزیع می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در انار؛ از خرید تجهیزات بیمارستانی تا توزیع ۷۰۰ بسته غذایی برگزاری پویش کمک مومنانه قهرمانان کشتی با حضور وزیر ورزش توزیع کمک مومنانه بین ۳۲ هزار خانوار نیازمند گلستانی/ ۱۴ هزار وعده غذایی در عید غدیر توزیع می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۲ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۳ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است ۶ نماینده مردم ورامین در مجلس: علی‌رغم اختلاف‌نظرها می‌توانیم در مسائل مهم کشور هم‌نظر باشیم ۷ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از حضور امام جمعه اهواز در هفت‌تپه / حجت‌الاسلام ‌موسوی‌فر پای درد دل‌های کارگران ‌نشست ۸ تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از حضور امام جمعه اهواز در هفت‌تپه / حجت‌الاسلام ‌موسوی‌فر پای درد دل‌های کارگران ‌نشست حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت مهمترین اخبار تسنیم اعتراض رسمی ایران به حمایت آمریکا از گروه تروریستی تندر گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش سراسری شهرستان نطنز توزیع می شود ترین اخبار دهه ولایت عید غدیر گام دوم هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز از افزایش قابل توجه روکش آسفالت در ۲ سال‌ گذشته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی از افزایش کم‌نظیر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان نطنز در دو سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال یک هزار و 400 انجام پنج کیلومتر، سال 1401 انجام 23.9 کیلومتر و در سال گذشته انجام 49 کیلومتر روکش آسفالت محقق شده است.

وی گفت: در سال 1400 میزان روکش آسفالت پنج کیلومتر انجام گرفته و در سال 1401 با رشد 4.7 برابری به میزان 23.9 کیلومتر افزایش یافته و در سال گذشته این میزان بیش از دو برابرِ دیگر افزایش داشته و روکش آسفالت 49 کیلومتر از جاده‌های محورهای مواصلاتی بین شهری و روستایی سطح این شهرستان انجام شده است.

فرماندار شهرستان کاشان همکاری و تلاش ادارات و نهادهای مختلف، به ویژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را ستودنی عنوان کرد و گفت: نصب گاردریل و نیوجرسی در راه‌های اصلی و روستایی شهرستان نطنز طی دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: در سال 1400 به میزان 726متر گاردریل انجام شده بود که در سال 1401 با رشد 3.4 برابری به دو هزار و 498متر رسید و این میزان در سال 1402 با رشد 1.4 برابری به سه هزار و 500 متر افزایش داشته است.

ظریفی زحمات ادارات و نهادهای مختلف و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را قابل تقدیر دانست و افزود: فرمانداری و سایر  همکاران به این میزان هم قانع نبوده و با تلاش وافر همه ارکان دولت، به ویژه در زمینه آسفالت آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان باید قدم‌های جدی و اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس