Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:45:19 GMT

کتاب زندگینامه نخستین شهید مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۴۲۹

کتاب زندگینامه نخستین شهید مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: هفته آینده کتاب زندگینامه شهید امیر رضا علیزاده نخستین شهید مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از رونق فعالیت‌های انجام شده در بخش چاپ و نشر کتاب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان سخن گفت و اظهار داشت: هفته آینده و همزمان با ایام بزرگداشت مقام خبرنگار از 5 عنوان کتاب در حوزه مفاهیم دفاع مقدس در استان گیلان رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر اینکه یکی از این آثار مربوط به کتاب زندگینامه شهید علیزاده نخستین شهید مدافع حرم گیلان است عنوان کرد: در برنامه‌ای که به مناسبت پاسداشت مقام خبرنگاران برگزار می‌شود به شکل همزمان از آثار جدید نویسندگان دفاع مقدسی استان گیلان رونمایی می‌شود.

مصطفی‌پور انتقال درست و صحیح آموزه‌ها، مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و جان‌فشانی‌های نیروها، فرماندهان و سربازان گیلانی به جامعه را امری لازم و ضروری تلقی کرد و گفت: برای حفظ ارزش‌ها باید در جهت نهادینه کردن آن قدم برداشته و نسبت به مهیا کردن فضاهای فرهنگی مرتبط اهتمام بیشتری داشته باشیم.

جزئیات نشست فرماندهان ارشد ارتش و سپاه / برنامه‌های‌ ‌هفته دفاع مقدس مشترک برگزار می‌شودشهید تجلایی نماد رزمندگان جبهه مقاومت و دفاع مقدس استموزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صنعت گردشگری 2 پله‌ صعود کرد

مدیر حوزه هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: از 5 عنوان کتابی که به زودی با برگزاری مراسمی در سطح استان گیلان رونمایی می‌شود 2 عنوان کتاب به شکل نمایش نامه تحت عنوان «ترنم باران» و «تفنگ چوبی» تهیه و تدوین شده است.

اسماعیل محمدپور با بیان اینکه دو نمایشنامه مذکور توسط علیرضا پارسی از نمایشنامه‌ نویسان، نویسندگان، بازیگران و کارگردانان مطرح استان گیلان نوشته شده است تصریح کرد: علاوه بر این‌ها کتاب «فرمانده دل‌ها» را نیز داریم که مربوط به زندگینامه شهید موسوی است که در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی فرمانده سپاه رودبار بود.

وی شهادت شهید موسوی به دست منافقان کوردل را نیز مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه چاپ کتاب و تولید محتوا در این حوزه بسیار ارزشمند است گفت: کتاب «زینب‌های خط مقدم» نوشته حجت‌الاسلام پورعیسی نیز از جمله کتب منتشر شده است که به عنوان یک کار پژوهشی به نقش بانوان گیلانی در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

مدیر حوزه هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان رونمایی از یک اثر فاخر در منطقه آزاد انزلی را نیز متذکر شد و افزود: کتاب «عکس والدین شهدای منطقه آزاد» انزلی به نام «آبی‌تر از دریا» هفته گذشته با حضور مسئولان رونمایی شد که در آن بیش از 100 قطعه عکس باکیفیت قرار داده شده است.

محمدپور برپایی نمایشگاه عکس والدین شهدای منطقه آزاد را نیز مورد توجه قرار داد و در مورد یکی از تألیفات مهمی که در استان گیلان در دست تهیه بوده و به زودی رونمایی می‌شود هم افزود: کتاب «از کوه‌ها بپرسید» مجموعه خاطرات فرهاد آذر فرمانده عملیات سپاه بانه و مریوان در سال‌های دفاع مقدس است که احتمالاً تا هفته آینده به چاپ می‌رسد.

مدیر حوزه هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در تشریح جزئیات بیشتری از کتاب «از کوه‌ها بپرسید» خاطرنشان کرد: فرهاد آذر از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و این کتاب در 470 صفحه تدوین شده و قصد داریم در هفته دفاع مقدس از این اثر فاخر رونمایی کنیم. 

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... گیلان| تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس نیازمند اقدامات جدی‌تر است افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در استان فارس به روایت تصاویر ناجی عملیات‌های دفاع مقدس از نگاه حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گیلان| تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس نیازمند اقدامات جدی‌تر است افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در استان فارس به روایت تصاویر ناجی عملیات‌های دفاع مقدس از نگاه حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۲ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۳ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۴ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است ۵ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۶ تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است ۷ نماینده مردم ورامین در مجلس: علی‌رغم اختلاف‌نظرها می‌توانیم در مسائل مهم کشور هم‌نظر باشیم ۸ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از حضور امام جمعه اهواز در هفت‌تپه / حجت‌الاسلام ‌موسوی‌فر پای درد دل‌های کارگران ‌نشست مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از حضور امام جمعه اهواز در هفت‌تپه / حجت‌الاسلام ‌موسوی‌فر پای درد دل‌های کارگران ‌نشست حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت مهمترین اخبار تسنیم اعتراض رسمی ایران به حمایت آمریکا از گروه تروریستی تندر گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان گیلان رونمایی می شود دفاع مقدس استان گیلان ترین اخبار هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران گیلانی و ادب دوستان در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد گفت: انجمن شعر و ادب این شهرستان با عضویت و فعالیت ۵۰ شاعر از انجمن‌های برتر گیلان است.

مجید شافعی با بیان اینکه ۲۰ شاعر صومعه سرایی کتاب شعر دارند، افزود: در ۲ ساله گذشته ۵ مجموعه شعر از این شاعران منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس