Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@18:56:00 GMT

قتل مرموز پدر و دختر لبنانی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۴۴۵

قتل مرموز پدر و دختر لبنانی

خراسان: ساعت ۲۱ جمعه شب گذشته صدای شلیک پنج گلوله، مردم منطقه پاسداران تهران را به حوالی خیابان گلستان یکم کشاند.
آن طور که خبرگزاری مهر به نقل از یک مقام آگاه در پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرده است، پدر و دختر لبنانی به نام‌های حبیب داوود ۵۸ ساله و دخترش مریم ۲۷ ساله جمعه شب گذشته حدود ساعت ۲۱ به دست موتورسواری ناشناس به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام آگاه جزئیات این قتل را این گونه تشریح کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی گویا مقتول ۵۸ ساله به نام حبیب داوود استاد تاریخ بوده است و همراه دخترش مریم داوود ۲۷ ساله در خودروی ال ۹۰ سفید در حال حرکت بودند.
شیوه قتل یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده چهار تیر شلیک شده و تیر پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می‌کند.
به دلیل این که کوچه از یک طرف راه برای ماشین دارد و از طرف دیگر فقط عابر پیاده یا موتورسوار می‌تواند حرکت کند فرد موتورسوار از طرف پیاده رو شلیک و با موتور فرار کرده است.
تحقیقات پلیس درباره این قتل ادامه دارد. در عین حال برخی رسانه‌های خارجی سعی کرده اند به این قتل جنبه سیاسی هم بدهند، اما پلیس اشاره‌ای به این مسئله نکرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل مرموز پدر و دختر لبنانی موتورسوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم،چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستورقضایی  برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به  محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی  منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!