Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:23:43 GMT

۲۴ روستای صعب العبور گیلان گاز رسانی می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۴۴۷

۲۴ روستای صعب العبور گیلان گاز رسانی می شود

حسین اکبر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تکمیل عملیات گازرسانی به این روستاها بیش از ۵۵۰ خانوار به مجموع مشترکان گاز در استان افزوده می شود و درصد بهره مندی روستائیان استان از گاز  به ۹۵.۵ درصد می رسد.

وی با بیان اینکه تا کنون 2 هزار و 35 روستای استان گازرسانی شده است ، خاطر نشان کرد: این شرکت برای گازرسانی به مناطق روستایی باقیمانده واجد شرایط و افزایش درصد برخورداری گاز روستایی به بالای ۹۷ درصد در استان برنامه ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان حدود 2 هزار  500 روستا وجود دارد.

وی با بیان این که سال گذشته ۴۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند، افزود: پارسال، ۱۸ هزار و ۳۴۰ مشترک شهری و ۱۷ هزار و ۷۲ روستایی به تعداد مشترکان گاز استان افزوده شد که در مجموع اشتراک‌پذیری صورت گرفته در سال گذشته، ۳۵ هزار و ۵۰۲ مشترک بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۳۵۰ مشترک جدید در تیرماه امسال افزوده شده است،گفت : این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۳۵ درصد افزایش دارد.

اکبر تصریح کرد: با جذب این تعداد مشترک جدید، مجموع مشترکان گاز در استان به یک میلیون و ۱۱۰ هزار مورد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین با اشاره به گاز رسانی به صنایع استان تصریح کرد: این شرکت با گازرسانی به بیش از ۹۰ درصد صنایع استان گام بلندی در راستای رونق و جهش تولید برداشته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۵۳  واحد صنعتی استان، با حجم جایگزینی ۲۵ هزارو ۹۸۰ مترمکعب در ساعت از گاز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین مانیتورینگ ایستگاه ها را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و گفت: برنامه ریزی لازم جهت مانیتورینگ همه ایستگاه‌های CGS و تمامی جایگاه‌های CNG انجام شده است، همچنین اقدامات لازم در ارتباط با مانیتورینگ ۲۰۰ ایستگاه صنایع انجام شده که در حال حاضر ۱۷۵ ایستگاه به اتمام رسیده و مابقی درحال انجام است.

در حال حاضر افزون بر یک میلیون و ۱۱۰ هزار مشترک تحت پوشش شرکت گاز گیلان هستند.

برچسب‌ها رشت گاز رسانی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گاز رسانی گیلان رشت گاز رسانی گیلان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر

 

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب بیان کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۲ شناور در آب‌های استان دچار اضطرار شدند که بیشترین اضطرار مربوط به آبگرفتگی، نقص فنی و آتش سوزی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته از مجموع شناور‌های مواجه شده با شرایط مضطر، موتورلنج‌های باری با ۲۵ حادثه بیشترین فراوانی شرایط اضطرار را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در مدت یاد شده بنادر عسلویه و دیر به ترتیب با ۱۲ و ۹، بنادر بوشهر و عامری هر کدام با ۷ و خارگ و دیلم به ترتیب با ۴ و ۳ حادثه بیشترین سوانح دریایی استان بوشهر را تجربه کردند.

وی گفت: همچنین در سال گذشته با حضور به‌موقع شناور‌های ناجی به ۷۰ نیاز پزشکی خدمه شناور‌ها در آب‌های استان بوشهر پاسخ داده شد.

شکیبی‌ نسب با اشاره به فوت ۲ نفر به دلیل غرق شدگی در آب‌های استان، عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده، در سال ۱۴۰۲ بیشترین شرایط مضطر شناور‌ها ناشی از دریانوردی در شرایط نامساعد بوده که انتظار می‌رود دریاروی در شرایط مطلوب مورد توجه جدی دریانوردان قرار گیرد.

وی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجه شدن با شرایط اضطرار می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۵۵۰ در سریع‌ترین زمان خدمات جستجو و نجات را دریافت کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۷ شناور ناجی در بنادر استان و ۶ مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بنادر عسلویه، دیر، محمدعامری، بوشهر، خارگ و دیلم فعال هستند.

دیگر خبرها

  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد