Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی به مناسبت ۱۹ مردادماه پیامی صادر کرد که در آن تأسیس این استان را گامی بزرگ در توسعه و قرارگیری بر روی ریل توسعه و پیشرفت بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس استان خراسان شمالی، ۱۹ مردادماه، این روز را به مردم استان تبریک گفته و تأسیس استان را موجب قرارگیری خراسان شمالی بر روی ریل قطار توسعه و پیشرفت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام بدین شرح است؛ فرارسیدن ۱۹ مرداد سالروز تأسیس استان خراسان شمالی سرزمین باب الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها را که گام بزرگی در جهت توسعه به شمار می‌رود را صمیمانه به‌تمامی مردم این استان که همیشه زیر چتر یک رنگی قومیت‌ها در صلح و آرامش برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر استان گام برداشته‌اند را تبریک عرض می‌نمایم.

تأسیس استان خراسان شمالی موجب شد تا این خطه از میهن ایران اسلامی بر روی ریل قطار توسعه و پیشرفت قرار گیرد و مردمانش بمانند سایر هم‌وطنان از خدمات نظام و انقلاب اسلامی به‌ویژه در زیرساخت‌های اساسی بیش‌ازپیش بهره‌مند گردند.

توسعه حمل‌ونقل زمینی و هوایی، افزایش صنایع و اشتغال جوانان، سفر مسئولان کشوری به این خطه به‌ویژه سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری و در پی آن تصمیم‌گیری‌ها و تخصیص اعتبارات ویژه به این استان، توسعه بخش سلامت، حضور دانش آموزان و جوانان بااستعداد استان در میدان رقابت‌های کشوری و جهانی در حوزه‌های مختلف علمی، هنری و ورزشی، میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی و توسعه قابل‌توجه آموزش عالی تنها بخشی از برکات تأسیس این استان البته با تلاش و پیگیری مسئولان خدمتگزار و البته همدلی و مشارکت مردم از ابتدا تاکنون بوده است.

امروز که دولت خدمتگزار اراده خود را برای توسعه متوازن همه مناطق کشور به‌کار بسته در این میان، طرح‌ها و پروژه‌های محوری باهمت تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در حال تکمیل است که این نوید را می‌دهد تا مردم این استان همانند سایر استان‌ها طعم شیرین پیشرفت را بچشند.

امیدوارم در سالی که مزین به نام جهش تولید است در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت خدمتگزار گام‌های استوارتری را همراه با مردم در مسیر توسعه استان برداریم.

گفتنی است در ۱۹ مرداد سال ۸۳ رسماً خراسان به ۳ استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی تقسیم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه خراسان شمالی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری محمدعلی شجاعی تأسیس استان خراسان شمالی توسعه و پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم