Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،زینب علم بخشدار مرکزی بمپور  گفت: در این کارگاه که با حمایت فرمانداری و بخشداری مرکزی بمپور راه‌اندازی شده برای ۶ نفر از بانوان سرپرست خانوار‌ها شغل ایجاد شده است.

او همچنین از راه‌اندازی یک کارگاه تولیدی دیگر در بخش مرکزی بمپور خبر داد و گفت: با هدف حمایت از بانوان سرپرست خلانوار و همچنین حمایت از تولید داخلی در سال «جهش تولید» یک کارگاه تولیدی دیگر در چند روز آینده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی بمپور اظهارداشت: تمامی هزینه‌های راه‌اندازی این کارگاه‌ها بصورت وام بلاعوض و در راستای حمایت از بانوان کارآفرین پرداخت شده است.

او همچنین ضمن توصیه به شهرندان جهت خرید از این کارگاه تولیدی افزود: از آنجاییکه در این کارگاه تولیدی کیف و لباس تولید می‌شود بنابراین انتظار می‌رود شهروندان اقلام موردنیاز خود را از این کارگاه تهیه کنند.

علم گفت:برای راه اندازی این کارگاه ۱۵ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگاه خیاطی تولید ماسک تولید لباس تسهیلات بانکی کارگاه تولیدی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه

  به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اقبال افلاکی، رئیس انجمن کوهنوردی کارگران کشور درباره صعود نخستین تیم ملی بانوان به قله آرارات ترکیه اظهار داشت: در سال ۱۳۸۷ اولین تیم ۹ نفره کوهنوردی کارگری مردان را به قله برودپیک کشور پاکستان اعزام کردیم و بعد از این صعود موفق، موج عظیمی از کارگران زن و مرد به رشته کوهنوردی گرایش پیدا کردند. بر همین اساس در انجمن تصمیم گرفتیم تا نخستین تیم مستقل کوهنوردی بانوان کارگر را نیز تشکیل بدهیم.   وی افزود: با رایزنی که با فدراسیون ورزش کارگری داشتیم، فراخوان زدیم و نخستین اردوی تیم منتخب بانوان آذر ماه سال گذشته با همت هیأت ورزش کارگری استان تهران در قله کلکچال و تپه نورشهدا با حضور ۲۰ نفر برگزار شد. در استمرار کاری که از سال گذشته آغاز شد، امسال دو اردو را برای تیم بانوان پیش‌بینی کردیم.   رئیس انجمن کوهنوردی کارگران کشور در مورد برگزاری اردو‌های بانوان کارگر عنوان کرد: نخستین اردو نیز به میزبانی استان خراسان رضوی در قله بینالود خواهد بود و همچنین برنامه اردوی ما در مشهد، ضمن زیارت از آستان قدس رضوی و حرم امام رضا (ع) است. یک اردوی دیگر در قله خشچال استان قزوین خواهیم داشت و اگر اردوی قزوین میسر نشد، در دو قله کهار و ناز استان البرز انجام خواهد شد.   افلاکی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تیم بانوان در تیرماه سال جاری به مناسبت عید غدیر خم به کشور ترکیه اعزام شود تا اولین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر کشورمان به قله آرارات به ثبت برسد و پرچم سه رنگ کشورمان در این قله به اهتزار دربیاید.

دیگر خبرها

  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • ماجرای نخستین مزرعه خورشیدی زنانه در یک روستا
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی