Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که دشمن با بکارگیری تمام امکانات خود در قالب جریان تحریف به دنبال وارونه جلوه دادن مشکلات کشور و راه حل های آن است.

احمد علیرضابیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص جریان تحریف و راهکار های مقابله با این جریان بیان کرد: دشمن با دنبال کردن جریان تحریف در تلاش است که مشکلات کشور را به گونه ای جلوه دهد که این مشکلات برخاسته از عدم ارتباط با غرب و ناکارآمدی نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: عده ای در تلاش هستند تا تمام مشکلات کشور را به مقاومت در برابر زیاده خواهی غرب نسبت دهند. جریان تحریف با بکارگیری همه دستگاه های رسانه ای خود و امکانات غرب در تلاش است تا ریشه مشکلات کشور و راه حل های آن را وارونه نشان دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: در این میان آن دست از نخبگان و اندیشمندان که اهداف دشمن را دریافت کرده اند وظیفه دارند با استفاده از همه امکانات، واقعیت های موجود کشور و منطقه را که دشمن در قالب جریان تحریف در حال وارونه جلوه دادن آن ها است به درستی برای همگان شفاف سازی کنند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید کرد: امروز کشور عربستان سعودی که سر تعظیم در برابر آمریکایی ها فرود آورده است باید هزینه سنگینی را برای تامین امنیت خود به آمریکایی ها بپردازد. این امر نشان می دهد هزینه تسلیم در برابر دشمنان از هزینه مقاومت نیز بالاتر است.

علیرضابیگی در پایان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در روز عید قربان به ظرفیت های کشور اشاره داشتند و تکیه بر ظرفیت های داخلی را راهگشای حل مشکلات و شکست اهداف دشمن دانستند. لازمه شکست دشمن و خنثی سازی اهداف آنان مقاومت با تکیه بر ظرفیت های داخلی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقابله با جریان تحریف جریان تحریف مشکلات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • راه رفتن وارونه!
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود