Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:41:57 GMT

خاکسپاری امام جمعه موقت جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۵۷۰

خاکسپاری امام جمعه موقت جزیره کیش

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش ، پیکر حجت الاسلام سیدعلی سیدین امام جمعه موقت جزیره کیش در جوار قبور مطهر شهدای گمنام در مسجد امام حسن این جزیره به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام سید علی سیدین که دو هفته گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد در شب عید غدیر، دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که یکی از روحانیون برجسته و مردمی کیش بود و در مراسم خاکسپاری بیماران مبتلا به کرونا نیز شرکت می‌کرد و بر سر جنازه متوفیان نماز می‌خواند.

این روحانی جزیره کیش در امور مردمی و کمک‌های مومنانه پیش قدم بود و به واسطه اخلاق حسنه و کلام شیوا بسیاری از جوانان را جذب مسجد و مراسم مذهبی کرده بود.

حجت الاسلام سیدعلی سیدین امام جماعت مسجد حضرت زینب و معاون فرهنگی دفتر امام جمعه کیش نیز بود و در نبود امام جمعه کیش خطبه‌های نماز جمعه را نیز قرائت می‌کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس کیش امام جمعه ویروس کرونا خاکسپاری طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

به گزارش ایسنا، متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی دامت توفیقاتُه
با یاد نیک از مرحوم آیة‌الله امامی کاشانی و طلب مغفرت و رضوان برای ایشان، جنابعالی را به سِمَت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری و متعلقات آن منصوب می‌کنم. با توجه به شایستگی‌های آن جناب، انتظار می‌رود ارتقای سطح علمی آن موسسه، و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته‌ی علمی، و نیز سامان‌دهی به دیگر امور آن مجموعه، مورد توجه کامل قرار گیرد. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای
     ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود
  • حجت‌الاسلام توجّهی به عنوان تولیت مدرسه مطهری منصوب شد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • حجت‌الاسلام توجّهی به تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب شد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری