Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم، با اشاره به انفجار چند شب قبل در بیروت گفت: عاملان انفجار بیروت همان‌هایی هستند که دو هفته قبل متعرض هواپیمای مسافری ایران در آسمان سوریه شدند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان عاملان این گونه حوادث در منطقه هستند و اجرای این پروژه در واقع، توسط آنها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در کنار جبهه مقاومت در لبنان خواهد ایستاد و از ملت مقاوم لبنان حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: اظهارنظر اخیر رئیس جمهور فرانسه در مورد لبنان دخالت آشکار در امور داخلی این کشور است و ملت لبنان تو دهنی محکمی به مکرون خواهند زد.

وی افزود: آقای مکرون اگر فکر می‌کند که خیلی توانمند است مشکل جلیقه زردهای فرانسه را حل کند و به مسائل داخلی خود بپردازد، نه این که آشکارا در امور داخلی کشورها دخالت کند.

2727

کد خبر 1419527

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انفجار لبنان ایران و آمریکا جنگنده امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل

بازدید 7 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش به یک خانه در شهر حنین در جنوب لبنان یورش بردند. بنابر گزارش خبرنگار تابناک از جنوب لبنان، بلافاصله پس از این تهاجم آور برداری از محل اصابت موشک ها آغاز شده است. تاکنون شش زن و کودک از زیر آور این تهاجم بیرون کشیده شده‌اند که دو نفر از آنها به شهادت رسیده و چهار نفر دیگر راهی بیمارستان شده اند. شهدای این تهاجم مریم قشاقش همسر یکی از شهدای حرکه امل و دختر برادر او (شهیده مریم قشاقش) هستند. اولین فیلم ارسالی از منزلی که توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تخریب شد را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد