Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@20:42:30 GMT

حمایت سفارت آمریکا از آشوب‌های اخیر لبنان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۶۰۰

حمایت سفارت آمریکا از آشوب‌های اخیر لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سفارت آمریکا در بیروت طبق پیش بینی‌ها از وجود سناریوی طراحی شده از سوی غربی‌ها برای به آشوب کشیدن اوضاع لبنان به دنبال انفجار بیروت در اوج اعتراضات خشونت بار امروز بیروت، بیانیه صادر کرد.

سفارت آمریکا در بیروت در بیانیه‌ای ادعا کرد: ما از حق ملت لبنان در اعتراضات "مسالمت آمیز" حمایت می‌کنیم و همه طرف‌های ذیربط را به اجتناب از خشونت تشویق می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفارت آمریکا در این بیانیه مدعی شده است: ملت لبنان رنج زیادی برده‌اند و لایق رهبرانی هستند که صدای شفافیت خواهی را می‌شنود».

بیانیه مداخله جویانه سفارت آمریکا در حالی صادر شده است که تجمع گسترده دیروز در مرکز بیروت از همان ابتدا با حمله جمع کثیری از عناصر خرابکار با سنگ و کوکتل مولوتوف به ساختمان‌های پارلمان، وزارت خارجه، وزارت دارایی و وزارت محیط زیست و وقوع آتش‌سوزی در آنجا همراه شد.

منابع خبری هم از زخمی شدن ۱۸۰ نفر و کشته شدن یک نیروی پلیس در خشونت‌های دیروز بیروت خبر داده اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از انهدام تجهیزات پایگاه کنترل هوایی «میرون» رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی خود ضد یگان این پایگاه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های متوالی از چند عملیات جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در آخرین بیانیه حزب‌الله که تا این ساعت منتشر شده، آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی و منازل غیرنظامیان لبنان، ساعت 11:30 امروز چهارشنبه 17 آوریل یگان پایگاه کنترل هوایی میرون را با موشک‌های هدایت‌شونده مورد هدف قرار داده و تجهیزات آن را منهدم کردند.

طبق بیانیه‌های قبلی حزب‌الله، رزمندگان مقاومت لبنان ساعت 8:50 صبح امروز هم محل جدید استقرار نظامیان دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساعت 8:30 امروز محل تجمع نظامیان دشمن در مجاورت موضع نظامی رامیا را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

ساعت 7:50 امروز هم مبارزان مقاومت لبنان محل استقرار نیروهای دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

پیش از آن هم حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رزمندگان آن ساعت 7:30 صبح امروز چهارشنبه 17 آوریل مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش دشمن صهیونیستی را در پادگان برانیت با موشک‌ برکان به‌طور دقیق مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه اولی هم که امروز حزب‌الله منتشر کرد آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 11:30 نیمه‌شب گذشته (سه‌شنبه) 16 آوریل یک خودروی نظامی ارتش دشمن را هنگام ورود به موضع نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن نیروهای دشمن کشته و یا زخمی شدند.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کردبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • هشدار تهدیدآمیز ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده نگیرید
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند