Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@15:37:43 GMT

پیشنهاد وزیر ارتباطات برای خرید بسته‌های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۶۴۱

پیشنهاد وزیر ارتباطات برای خرید بسته‌های اینترنتی

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

      از وضعیت تولید واکسن کرونا در جهان چه خبر؟   نحوه کاشت درخت انگور در گلدان   به خاطر کودکتان دور هم غذا بخورید

  همسر سفیر هلند در لبنان جان باخت   جزیره کوشک ایران کجاست؟   تصاویر تکان دهنده از تشییع اولین شهید مدافع سلامت در لرستان

 

پیشنهاد وزیر ارتباطات برای خرید بسته‌های اینترنتی   واکنش بازار بورس به اخبار ETF‌های پیش رو
اجرای طرح تابستانه کتاب آغاز شد

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس واکسن کرونا درخت انگور خانواده انفجار بیروت شهید سلامت وزیر ارتباطات محمدجواد آذری جهرمی بورس طرح تابستانه کتاب تابناک جوان طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تأمین شده است و افراد شامل این طرح می‌توانند اقدام به خرید کنند. 

این طرح برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (۹۳۵ هزار و ۷۲۴) نفر هستند در تمام استان‌های کشور در حال اجرایی شدن است.
مادران مشمول طرح یسنا می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل: لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات، سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل: پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خریداری کنند.
مادران سه دهک اول درآمدی برای اطلاع از این که آیا مشمول طرح هستند یا خیر؛ می‌توانند به برنامه کاربردی «شما» مراجعه کنند و پس از وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند.
اجرای این طرح از روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین آغاز شده است و مشمولان آن می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی، خرید خود را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • پروژه فیبرنوری راه‌حل مشکلات ارتباطات کشور است
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی