Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، عمده بارش ها در ارتفاعات استان هرمزگان فارس، جنوب کرمان و جنوب شرق استان فارس و شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان است که در برخی ساعات میزان از بارش ها کاسته می شود.

طی امروز و فردا شاهد بارش های پراکنده در ارتفاعات البرز و البرز مرکزی و شهرهای ساحلی دریای خزر هستیم اما به مرور شاهد افزایش دما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بارش های هم طی امروز و فردا در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان وجود دارد که زمینه ساز ایجاد خطر وقوع سیلاب در این استانها می‌شود.

این هفته از میزان بارش‌های باران کاسته می شود و طی چند روز آینده شاهد روند افزایشی دمای ۴ تا ۸ درجه خواهیم بود که عمده این افزایش دما برای نوار شمالی کشور است.

تهران در طی چند روز آینده دمای ۳۲ تا ۳۳ درجه ای را تجربه خواهد کرد اما با توجه به روند افزایشی دما سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش دمای ۵ تا ۶ درجه ای و دمای ۳۷ و ۳۹ درجه ای را تجربه می کند. پدیده مواج بودن دریای عمان را طی این هفته خواهیم داشت و بنابراین توصیه می‌کنیم که مردمان جنوب کشور از تردد با شناورهای کوچک و همچنین حرکت به سمت شرق دریای عمان پرهیز کنند.

گفتنی است طی سه روز آینده در ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی و شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی آماده است.
 
وی افزود: از امروز بارش‌ها را به صورت تند باد‌های لحظه‌ای بیشتر در نیمه جنوبی استان داریم، بیشینه بارش‌ها برای عصر چهارشنبه است و این سامانه بارشی تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها همراه با رعدوبرق هستند و با توجه به بارش‌های هفته قبل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در ارتفاعات شاهد بارش تگرگ هستیم؛ لذا از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

راستی افزود: طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم. 

وی گفت: طی دیروز بارش در رفسنجان، کرمان، فیض آباد راور، لاله زار، دشت خاک، بردسیر و رابر داشتیم که رابر با ۲ و دهم میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته است.
 
راستی تصریح کرد: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها