Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی رسانه‌های دینی را در خط مقدم مقابله با تهاجمات فرهنگی و تبلیغات بیگانگان دانست و گفت: با وجود حجم بسیار زیاد تبلیغات رسانه‌های بیگانه، وظیفه رسانه‌های دینی مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

«شاپور احمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک عید غدیر و روز خبرنگار با اشاره به نقش و رسالت رسانه‌های دینی در جامعه اظهار کرد: رسانه‌های دینی در جامعه با توجه به هجمه و بمباران تبلیغاتی بنگاه‌های سخن‌پراکنی دشمنان دین و اسلام با تمرکز بر شیعه اسلام ناب محمدی می‌توانند نقش بسیار تاثیرگذار و بی‌بدلیل را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه آبادان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون خبرگزاری شبستان توانسته این نقش را به خوبی ایفا کند و در جامعه تاثیر گذار باشد افزود: امیدواریم این خبرگزاری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و زنده نگه‌داشتن و نشر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی تلاش مضاعف‌تری از خود برجای گذارد.

 

وی به نقش رسانه‌های دینی در بحث تهاجمات فرهنگی و تبلیغات دشمنان در دین‌گریزی اشاره کرد و اذعان داشت: با وجود حجم بسیار زیاد تبلیغات رسانه‌های بیگانه، وظیفه رسانه‌های دینی مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

 

احمدی رسانه‌های دینی را در خط مقدم مقابله با تهاجمات فرهنگی و تبلیغات بیگانگان دانست و تاکید کرد: امروزه دنیا، دنیای رسانه است و فضای مجازی نیز به عرصه نبرد و زد و خورد جدی میان دین‌گرایان و دین‌ستیزان تبدیل شده، لذا عرصه واقعی جنگ امروز در بحث مسائل فرهنگی و دینی در دنیای مجازی و رسانه‌ها قرار دارد؛ رسانه‌ها به عنوان خاکریزهای ابتدایی نبرد واقعی امروز در بین دین و کفر قرار دارند.

 

وی به ایفای نقش رسانه‌های دینی و جوانان در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: از طرفی با توجه به روحیه حقیقت‌جویی، کنجکاوی و هیجان جوانی و از سوی دیگر سواد رسانه‌ای که در میان جوانان و نوجوانان وجود دارد خوشبختانه جوانان ما ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی با دنیای رسانه‌ها دارند، لذا این ارتباط می‌توانند دو سویه باشد چرا که هم می‌تواند در پیروزی جریان انقلابی و دینی این جنگ تاثیرگذار باشد و هم چنانچه خوب اداره و مدیریت نشود و عرصه برای رسانه‌های غیردینی خالی شود قطعا می‌تواند تاثیر معکوس داشته باشد.

 

فرمانده سپاه آبادان اماکن دینی را از ظرفیت‌های فرهنگی جامعه اسلامی بر شمرد و یاد آور شد: قشر جوان و نوجوان ما باید این ظرفیت‌های فرهنگی را بشناسند، چرا که اگر رسانه‌های دینی نتوانند این ظرفیت‌های فرهنگی مثبت ما را به نسل حاضر و آینده معرفی کنند قطعا ظرفیت‌های فرهنگی منفی از سوی رسانه‌های دشمن به جوانان و نوجوانان ما منتقل می‌شود و تاثیرات مخربی را بر جای خواهند گذاشت.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسالت خبرگزاری شبستان تبلیغات بیگانگان دین گرایی منطقه آزاد اروند رسانه های دینی دین گریزی فضای مجازی رسانه های دینی ظرفیت های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است

غلامعلی حیدری در کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با هماهنگی بین‌بخشی و با تشکیل شورای متشکل از دستگاه‌های مختلف صدور مجوز‌های کسب و کار در حوزه گردشگری استان تسهیل و تسریع می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال که از همان روز‌های نخست امسال در دستور کار قرار گرفت، تشکیل چهار کارگروه اقتصادی از جمله کارگروه گردشگری و بوم‌گردی در استان است.

وی ادامه داد: همان‌طور که از شعار سال مشخص است، جهش تولید جز با مشارکت مردم امکانپذیر نیست از همین رو تلاش داریم در چارچوب قانون و دستورالعمل‌های موجود و با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری، کسب و کار‌های این حوزه را رونق دهیم و از سخت‌گیری‌هایی که پیرامون صدور مجوز‌ها وجود دارد، کاسته شود.

بیشتر بخوانید

تصویب پنج طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری

حیدری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی را از دیگر راهکار‌های رونق گردشگری در استان عنوان کرد و گفت: در همین خصوص باید یک وحدت رویه در استان وجود داشته باشد و بسته‌های تبلیغاتی تهیه و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود و از سوی دیگر از تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز غافل نشد.

وی با تاکید بر اینکه امسال زیرساخت‌های گردشگری استان باید از وضعیت بهتری برخوردار شود، افزود: در ایجاد زیرساخت هم می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی بهره گرفت و هم از توان و ظرفیت شرکت‌های بزرگ (هلدینگ‌ها) نظیر شستا، پتروشیمی و صندوق بازنشستگی استفاده کرد.

حیدری اظهار کرد: برای ساماندهی نقاط گردشگری استان لازم است تا مدیریت این مراکز به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و یا بخش خصوصی واگذار شود تا هم زیرساخت‌هایی نظیر سرویس بهداشتی در این مناطق ایجاد شود و شاهد آلودگی و زباله در این نقاط نباشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر رفع موانع گردشگری کشاورزی و رونق گردشگری عشایری در استان، ادامه داد: استان ظرفیت خوبی در خصوص گردشگری باغات دارد که در این رابطه باید موانع برطرف و با لحاظ کمترین تغییر کاربری برای کشاورزان محل درآمد ایجاد کرد.

وی، موزه‌های محیط زیست را از دیگر جاذبه‌های گردشگری استان عنوان کرد و گفت: این مراکز کمتر تبلیغ شده است و می‌طلبد تا با راه‌اندازی تور‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و حتی برای کارمندان ادارات این ظرفیت‌های جذاب را به همگان معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند