Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:22:26 GMT

احتمال تعطیلی تمامی رویدادهای کشتی تا پایان سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۶۷۴

احتمال تعطیلی تمامی رویدادهای کشتی تا پایان سال ۲۰۲۰

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شیوع ویروس کرونا در سطج جهان و فراگیری بیماری کوئید ۱۹ در تمامی کشورها، اتحادیه جهانی کشتی نیز با تبعیت از سازمان های بین المللی، تمامی رویدادهای رسمی خود را لغو و تعطیل کرد.

در ماههای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، پیش بینی اتحادیه جهانی کشتی از تعطیلی رویدادهای رسمی اینگونه بود که شاید بتوان این بیماری خطرناک را پس از دو یا سه ماه پشت سر گذاشت و همه چیز را طبق برنامه جدید پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما محدودیت های کرونایی هر روز بیشتر شد و اتحادیه جهانی کشتی را بر آن داشت تا تعطیلی کشتی را هر از چندی، دوباره تمدید کند. بطوریکه هفته گذشته طبق مصوبه جدید اتحادیه جهانی اعلام شد، تمامی رویدادهای کشتی تا روز ۱۰آبان ماه تعطیل است. بدین ترتیب این بلاتکلیفی همچنان ادامه یافت و در حالیکه قرار بود تعطیلی کشتی در روز ۱۰ شهریور ماه به پایان برسد، این روند تا روز ۱۰ آبان تمدید شد.

هر چند اتحادیه جهانی کشتی تاکنون سعی کرده روند تعطیلی کرونایی خود را دو ماه یکبار تمدید کند و نشان دهد این وضعیت ناامیدکننده چندان پایدار نیست، اما با ادامه این روند، رفته رفته به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ نزدیک می شویم و اصلا بعید نیست لغو برنامه های رسمی کشتی تا پایان سال میلادی هم بطول بیانجامد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ماهیانه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی به تازگی به منظور بررسی شرایط و تصمیم گیری درخصوص رویدادهای برنامه ریزی شده ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار شد. در این جلسه تاکید شد، اتحادیه جهانی کماکان بر شرایط قاره ها و کشورها نظارت کامل داشته باشد تا در صورت لزوم بتواند تصمیمات فوری را اتخاذ کند. البته قرار است این کمیته تا یکماه آینده مجددا به منظور بررسی امکان برگزاری رقابتهای جهانی که برای ماه پایانی سال ٢٠٢٠ (آذرماه) برنامه ریزی شده نیز تشکیل جلسه دهد.

کد خبر 4993389 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مهدی طارمی والیبال فوتسال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران تکواندو اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد

وزیر امور خارجه مجارستان گفت: آمریکا، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا بر سر اینکه چه کسی می‌تواند تسلیحات بیشتری به اوکراین برساند، رقابت دارند و این امر درگیری با روسیه را تشدید و تهدید یک جنگ جهانی جدید را جدی‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پیتر سیجارتو در بدو ورود به لوکزامبورگ برای شرکت در نشست مشترک وزرای خارجه و دفاع اتحادیه اروپا، تاکید کرد که پس از تصمیم اخیر کنگره آمریکا مبنی‌بر تصویب لایحه جدید کمک به اوکراین، «سیاستمداران اروپایی طرفدار جنگ می‌خواهند این باخت خود را جبران کنند». او در حساب کاربری فیس‌بوک خود نوشت: «امروز تحویل تسلیحات جدید و میلیاردها یورو در دستور کار آنهاست».

وزیر امور خارجه مجارستان هشدار داد که «تدارک جنگ جهانی در بروکسل در حال تشدید است» و ایالات متحده، ناتو و اتحادیه اروپا «به جای تمرکز بر تقویت صلح و یافتن راه حل‌های دیپلماتیک» اکنون برای هماهنگی کمک‌های نظامی در مورد اوکراین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وزرای اتحادیه اروپا قصد دارند در نشست هفته جاری در لوکزامبورگ در مورد جنگ اوکراین، به ویژه تامین سامانه دفاع هوایی از جمله پاتریوت بحث کنند.

آنها قرار است در زمینه استفاده از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای کمک به کی‌یف، رایزنی می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن