Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:50:33 GMT

هوای زنجان گرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۷۲۱

هوای زنجان گرم می‌شود

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری و بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز این شرایط در سطح استان پایدار خواهد بود.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر، چورزق در شهرستان طارم و منطقه خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه به ترتیب ۳۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر، گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق این استان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سلطانی به کمینه و بیشینه دمای رخ داده در ایستگاه‌های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی مدت یاد شده دمای هوا در چورزق ۲۲ و ۳۵،گیلوان ۲۰ و ۳۴، آببر ۲۲ و ۳۳، گرماب ۱۵ و ۳۲، باش‌قشلاق گرماب ۱۷ و ۳۲، حلب ۱۷ و ۳۲، ماهنشان ۱۸ و ۳۱، نیک پی ۱۵ و ۳۱، زرین رود ۱۵ و ۳۰، دندی ۱۶ و ۳۰، سجاس ۱۱ و ۳۰، فیله‌خاصه ۱۶ و ۲۹، دانشگاه زنجان ۱۴ و ۲۹، زنجان ۱۴ و ۲۸، قیدار ۱۴ و ۲۸، پری ۱۵ و ۲۸، صائین‌قلعه ۱۲ و ۲۸، ابهر ۱۴ و ۲۸، فرودگاه زنجان ۱۵ و ۲۷، خرمدره ۱۴ و ۲۷ و خیرآباد ۱۰ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.
سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و اظهار داشت: میزان دمای هوای زنجان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.    

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا طارم زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا طارم زنجان سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا طارم زنجان سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت.
وی گفت: دریا هم تا چهارشنبه فعالیت‌های دریایی با احتیاط مناسب است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته اسب وونی تالش با دمای ۹ درجه سلسیوس و رودبار با دمای ۳۳ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس گفت: هم اکنون دمای رشت مرکز استان هم ۲۱ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۴ درصد است.

دیگر خبرها

  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود