Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام گفت: از امروز یکشنبه، تمام دارندگان سهام عدالت می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را معامله کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فهیمی از فراهم شدن امکان فروش بخشی از سهام عدالت به روش غیر مستقیم در بورس خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌های سرمایه گذاری استانی از امروز یکشنبه برای معامله به بورس وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه، شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی به عنوان اولین شرکت قابل معامله در بازار سرمایه خواهد بود، افزود: این شرکت ابتدا با سرمایه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ثبت شد و دارای ۴۰۰ هزار سهام دار است.

وی ادامه داد: سرمایه فعلی این شرکت در مجموع با ارزش گذاری روز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

فهیمی با بیان اینکه به طور معمول از این شرکت سرمایه گذاری به تمام دارندگان سهام عدالت که سهام ۵۰۰ هزار تومانی داشتند، ۱۲۴ هزار سهم ۱۰۰ تومانی تعلق یافته است، گفت: با توجه به ارزش بالای این سهام‌ها در بورس، به دارندگان سهام عدالت با روش غیر مستقیم توصیه می‌کنیم در نگهداری سهام خود تلاش کنند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ میلیون نفر دارنده روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت هستند.

وی اظهار کرد: از امروز تمام دارندگان سهام عدالت می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را معامله کنند.

فهیمی با اشاره به اینکه دارندگان روش غیر مستقیم در بورس دارای یک بازارگردان در شرکت‌های استانی هستند که کار معاملات آن‌ها را به صورت حرفه ای‌تر مدیریت می‌کند، گفت: دارندگان سهام عدالت می‌توانند تمام یا درصدی از سهام خود را نزد بانک عامل که ابتدا از بانک ملی آغاز شده است به عنوان وثیقه قرار داده و از سهام عدالت برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود با دریافت کارت اعتباری استفاده کنند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط درخواست مشتریان بانکی برای دریافت کارت اعتباری کاملا غیرحضوری است و از این رو سهامداران عدالت به هیچ وجه نباید به بانک مراجعه کنند. برچسب ها: سهام عدالت ، فروش ، غیرمستقیم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سهام عدالت فروش غیرمستقیم سخنگوی ستاد آزادسازی سهام تمام دارندگان سهام عدالت روش غیر مستقیم سهام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها موظفند در برنامه تقدیمی خود محور‌های ۶گانه سازمان خصوصی‌سازی را شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله رعایت کنند، در صورت عدم‌ایفای تعهدات این سازمان حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۵۸۰ ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

همچنین ۱۰ درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و ۹۰ درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، و بخش نقدی قطعی شده است و بخش اقساطی هم در اقساط ۶ ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

بر این اساس خریدار موظف است در برنامه تقدیمی خود برای اداره و توسعه بنگاه، محور‌های زیر را هدف‌گذاری نماید. این برنامه که می‌باید شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله باشد، جزء تعهدات خریدار است و به‌طور منظم مورد پایش قرار خواهد گرفت. در صورت عدم‌ایفای تعهدات این بند سازمان خصوصی‌سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

الف ـ پیش‌بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از محل منابع فعلی.

ب ـ مدیریت هزینه و راهبرد جذب بازیکنان و کادر فنی.

ج ـ کاهش بدهی‌های معوق.

د ـ خروج از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت.

ه ـ برنامه تقویت و توسعه تیم‌های پایه و کسب درآمد از این محل؛ و ـ هدف‌گذاری جایگاه و رتبه تیم بین باشگاه‌های ایران و آسیا.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود