Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص نامه‌های ارسالی از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته دو نامه از فیفا در ارتباط با پرسپولیس به باشگاه و فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

در این ارتباط به اطلاع هواداران پرسپولیس و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که نامه‌ها و مستندات ارسالی دو طرف را دریافت و بررسی کرده است و ادامه اقدامات باشگاه در انجام پرداخت‌ها را از طلبکار جویا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده که وکیل طلبکاران در نامه‌ای به تاریخ ششم آگوست اعلام کرده‌است که دریافتی‌هایی داشته‌اند ولی هنوز تا اجرای کامل حکم فاصله وجود دارد. همچنین با اشاره به نامه و مستندات دریافتی از پرسپولیس به تاریخ پنجم آگوست، در این نامه آمده است که با توجه به این موارد به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس به دنبال اجرای رای صادره از سوی فیفا به تاریخ ۲۶ فوریه و انجام تعهدات خود است و فیفا این موضوع را تا انتها پیگیری می‌کند.

همچنین کمیته حسابداری فیفا در پاسخ به درخواست پرسپولیس و نامه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون، در مورد نامه نگاری باشگاه برای پرداخت مطالبات زلاتکو و ایگور از محل دارایی‌های خود نزد فیفا، اعلام کرد: فیفا با توجه به شرایط موجود در زمینه این پرداخت‌ها از باشگاه‌های ایرانی حمایت می‌کند. در این نامه تاکید شد، این پرداخت‌ها با توجه به ماهیتی که دارد زمان‌بر است.

باشگاه پرسپولیس این نامه را هم برای کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهد کرد تا مشخص شود بعد از طی شدن روند اداری در فیفا مطالبات این دو مربی را پرداخت خواهد کرد.

 

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ لبنان هم وی ای آر آورد

به گزارش "ورزش سه"، این گام نشان دهنده یک جهش کیفی در کشوری است که در درجه اول فاقد استادیوم‌هایی با مشخصات بین‌المللی برای برگزاری مسابقات است. با این حال، این گام به اتخاذ تصمیمات صحیح کمک می‌کند که نشان دهنده تعهد اتحادیه فوتبال لبنان به توسعه فناوری و تمایل آن به ارتقای سطح رقابت و شفافیت در لیگ لبنان است.

انتظار می‌رود که فناوری VAR به جلوگیری از بحث و جدل در مورد تصمیمات داوری تعیین کننده در طول مسابقات کمک کند. این مرحله همچنین بخشی از تلاش‌های فدراسیون لبنان برای نوسازی زیرساخت‌های ورزشی و همگامی با پیشرفت‌های جهانی در زمینه فناوری داوری ورزشی محسوب می‌شود.

پس از کسب موافقت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای استفاده از VAR در لیگ، ماجراجویی جدید فدراسیون لبنان در ماه‌های گذشته آغاز شد، زیرا شروع به آموزش 24 داور زیر نظر دو مدرس فیفا کرد.

در همین راستا، دبیرکل فدراسیون لبنان، جهاد الشحف عنوان کرد: فدراسیون لبنان پس از ارتباط اولیه با چندین شرکت و ارائه چندین پیشنهاد، تصمیم به معرفی داوران VAR و استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ لبنان گرفت. همه این مراحل در هماهنگی با فیفا بوده است."

دیگر خبرها

  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد