Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کامیار ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران انتشار فیلمی از یک جنگلبان که همزیستی مسالمت‌آمیزی با چند یوزپلنگ دارد و در برخی صفحه‌های اجتماعی به مازندران نسبت داده شده را تکذیب کرد.
او افزود: چنین موردی در مازندران نداریم و این ویدئو هم نه تنها ارتباطی به مازندران ندارد، بلکه از شواهد پیداست مربوط به ایران هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پور گفت: در گوشه‌ای از فیلم لوگوی یک مجموعه خارجی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد متعلق به صفحه‌ای مرتبط با حیوانات است.
او افزود: از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای و به ویژه کاربران فضای مجازی انتظار داریم که تا پیش از اطمینان نسبت به درستی محتوایی که در فضای مجازی مشاهده می‌کنند، اقدام به انتشار آن نکنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه این موضوع متأسفانه هر چند وقت یک بار به اشکال مختلف در فضای مجازی دیده می‌شود، گفت: این رفتار‌ها عمدتا برای جذب مخاطب انجام می‌شود که نتیجه‌ای جز ایجاد نگرانی بین دوستداران محیط زیست و تخریب سازمان حفاظت محیط زیست ندارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مازندران محیط زیست مازندران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست محلات طرشت و شریف، اظهار کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای مهم برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست، هم‌اندیشی و مشارکت برای ارائه نظرات و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و معضلات محیط زیست از طریق جلب مشارکت مردم و فعالان محیط زیست در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی مربوطه است.

طاهری تصریح کرد: خانه‌های محیط زیست می‌تواند محلی برای گسترش دانش زیست‌محیطی و مجموعه‌ای برای حضور افراد دغدغه‌مند و دوستدار محیط زیست باشد.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه آموزش حفاظت از محیط زیست، از شهروندان دعوت شد تا با ثبت نام در اپلیکیشن شهرزاد، در طرح نوماند مشارکت کنند.

کد خبر 6086641

دیگر خبرها

  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است