Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام اینکه بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری پراید و تریلی در تویسرکان، ۶ سرنشین پراید در دم جان باختند، افزود: یک دستگاه سواری پراید با چهار سرنشین جوان و ۲ کودک از سمت تویسرکان به سمت کنگاور در حال تردد بود که هنگام سبقت از یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه تریلی به صورت رخ به رخ برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه دلخراش در ساعت ۱۷ شنبه در نزدیکی باقر آباد اتفاق افتاد، گفت: شدت حادثه به حدی بود که تریلی پس از این برخورد رخ به رخ با پراید به میزان ۱۰۰ متر سواری را به سمت جلو کشیده و موجب له شدن تمامی سرنشینان این وسیله نقلیه و مرگ آنی آنها شد.

سرهنگ عزیزی احتمال داد به علت زاویه تابش خورشید و تابیدن آن به سمت داخل خودرو و کاهش دید راننده پراید، علت سبقت غیر مجاز و بروز این سانحه باشد.

46

کد خبر 1419528

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دلخراش یک موتورسوار در برخورد با نیلی‌گاو (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم) جان سالم به در بردن موتورسوار پس از تصادف (فیلم) یک موتورسوار زیر چرخ‌های بونکر سیمان له شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • مرگ دلخراش یک موتورسوار در برخورد با نیلی‌گاو (فیلم)