Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:26:25 GMT

ماشین سازی و یک بازی ۶ امتیازی دیگر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۱۱۱

ماشین سازی و یک بازی ۶ امتیازی دیگر

ایسنا/آذربایجان شرقی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس در یک بازی حساس و شش امتیازی میزبان تیم پارس جنوبی جم خواهد بود.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، فردا دوشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان افاضلی در حالی پذیرای جمی‌ها خواهند بود که با ۲۷ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند و پارس جنوبی جم نیز با ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم حضور دارد.

به گزارش ایسنا، سبزقبایان تبریزی که به شدت خطر سقوط را احساس می‌کنند، بعد از اینکه هفته گذشته در یک بازی حساس نتیجه را به سایپا واگذار کردند، این هفته نیز یک بازی حساس و شش امتیازی دیگری را در پیش دارند و در صورت کسب پیروزی در این بازی و کسب امتیاز در دو بازی آینده خود بقای خود در لیگ برتر را قطعی خواهند کرد

ماشین سازی در چهار بازی قبلی خود مقابل پارس جنوبی سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده است و برای اینکه نوار بازی های بدون شکستش مقابل پارس قطع نشود و همچنین از خطر سقوط رهایی یابد، باید در بازی فردا با تمام توان پای به میدان گذاشته و برخلاف بازی های قبل از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را کرده و پیروز از میدان خارج شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، سید محمد خرّم الحسینی از ماشین سازی از حضور این بازی محروم خواهد بود و حق حضور در این بازی را ندارد و در طرف مقابل پارسی ها بازیکن محرومی در این بازی ندارند.

قضاوت این بازی را رضا عادل  بر عهده دارد و علی اکبر عظیم پور، عسگر محمدی و کمیل غلامی کمک های او خواهند بود و حاتم بک پور نیز ناظر بازی است.

گفتنی است؛ بازی دو تیم ماشین سازی و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹:۴۵ فردا دوشنبه در ورزشگاه اختصاصی تیم ماشین سازی تبریز ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز تیم فوتبال پارس جنوبی جم ليگ برتر فوتبال ایران پارس جنوبی جم ماشین سازی یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین‌آلات راهداری با اعتبار یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن سپاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین‌آلات راهداری مجهز نیاز دارد و بر این اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ یک‌هزار و 320 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین‌آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.  

وی گفت: از محل اعتبارات سال 1402 برنامه‌ریزی برای بازسازی 14 دستگاه ماشین‌آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه‌اندازی سایر ماشین‌آلات با اعتبار 306 میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین‌آلات راهداری در مرحله أخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و 88 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین‌آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور  45 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده‌اند.  

سپاهی بیان کرد: برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی جمعاً 192 میلیارد ریال هزینه شده است. تمامی ماشین‌آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای هستند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد