Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی قهرمان وزنه‌برداری ایران گفت: اوایل شیوع در خانه تمرین می‌کردم که موزاییک‌های حیاط خانه‌مان می‌شکست!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده الهام حسینی در خصوص وضعیت تمرینی این روزهای خود اظهار داشت: بعد از بسته شدن باشگاه ها بخاطر همه گیری بیماری کرونا، در حیاط خانه تمریناتم را ادامه دادم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اوایل شیوع در خانه تمرین می‌کردم که موزاییک‌های حیاط خانه‌مان می‌شکست، ولی الان در خانه فقط تمرین سبک می‌کنم و تمرینات سنگین را در سالن هیأت انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: اکثر اوقات به صورت انفرادی و تنها تمرین می‌کنم که خیلی سخت است. اگر یک نفر کنارت باشد، کار کمی راحتر خواهد بود. البته در این مدت از نظر کیفیت تمرینی، پیشرفت داشتم. هم اکنون از شرایط بدنی راضی هستم و با تمرین بیشتر سعی دارم رکوردهایم را بالا بیاورم.

حسینی درباره معرفی‌اش برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی، عنوان کرد: نظر لطف فدراسیون بود که از بین وزنه برداران بانوی کشورمان مرا انتخاب کرد. اگر جز افرادی باشم که رای آوردم، برنامه‌هایی به نفع وزنه برداران سراسر دنیا و مخصوصا بانوان دارم که ارائه خواهم داد. اگر توجه ویژه‌ به یک فرد صورت گیرد، انتظارات بالا خواهد رفت و مسئولیت آن ورزشکار سنگین‌تر می‌شود چون نماینده ورزشکاران دیگر است. امیدوارم در خور و شان این انتخاب باشم.

دارنده مدال برنز جام نعیم سلیمان‌اوغلو با بیان اینکه به وزنه‌برداری عرق دارم و با آموزش به علاقمندان سعی دارم دینم را ادا ‌کنم، یادآور شد: آنقدر در وزنه‌برداری حرفه‌ای نیستم ولی نظر شخصی‌ام است که وقتی کسی می‌خواهد مربیگری ‌کند، نمی‌تواند آن را تئوری کار کند و به صورت عملی آموزش دهد. یک مربی باید با تمام وجود، پوست و خونش وزنه زدن را لمس کرده و فشارها را دیده باشد. 

اولین مدال‌آور بانوی وزنه‌برداری ایران در خصوص حضور نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون، عنوان کرد: خانم بهرامی نایب رئیس قبلی، خیلی برای وزنه‌برداران و ملی‌پوشان زحمت کشید. وی یک سری تغییرات ایجاد کرد؛ به خصوص در مورد مسائل اردویی مشکل داشتیم که با تلاش‌هایشان، مشکلاتمان برطرف شد. از همین جا از زحمات وی تشکر و قدردانی می‌کنم. خانم منظمی هم با توجه به رزومه‌ای که دارد، می‌تواند به ارتقای وزنه‌برداری بانوان که در حال رشد است، کمک کند. وی تلفنی با من تماس گرفت. احوال‌پرسی کرد و از وضعیت تمرینی‌ام پرسید و این اولین ارتباط در حد آشنایی بود. 

  انتهای پیام منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است