Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله توزیع بسته‌های غذایی در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت عیدغدیر سومین مرحله توزیع بسته‌های غذایی و کمک معیشتی در لبیک به فرمان مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک‌مؤمنانه توسط مدرسه‌علمیه خواهران فاطمیه شهرستان کارون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله ۱۲۰ بسته غذایی و کمک‌معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد. تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی توسط مدرسه‌علمیه فاطمیه کارون توزیع شده است.

سیده فاطمه موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: گروه جهادی مدرسه‌علمیه خواهران فاطمیه در لبیک به فرمان مقام‌معظم‌رهبری، تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی را در غالب رزمایش همدلی و کمک‌مومنانه تهیه و میان خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار توزیع کرده‌اند.

مدیر مدرسه‌علمیه خواهران فاطمیه شهرستان کارون افزود: بعد از فرمان رهبرانقلاب در نیمه‌شعبان مبنی بر شکل‌گیری رزمایش همدلی و کمک‌مومنانه در کشور، بانوان طلبه نیز همگام با سایر اقشار و گروه‌های جهادی و خیریه‌ها، آستین همت را بالا زدند و در این عرصه وارد شدند.

وی گفت: به مناسبت عیدسعید غدیرخم ۱۲۰ بسته کمک معیشتی شامل برنج، رب گوجه، روغن، شکر، سویا، مرغ، موادشوینده و بهداشتی میان نیازمندان توزیع شد.

موسوی ادامه داد: این بسته‌های کمک‌معیشتی توسط بانوان طلبه در مناطق محروم شهرستان کارون توزیع شد.

وی در پایان گفت: از جمله فعالیت‌های فرهنگی بانوان طلبه در عیدغدیرخم توزیع پرچم مزین به نام امام‌علی(ع) و کتاب خطبه غدیر بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه عیدغدیر شهرستان کارون مدرسه علمیه خواهران فاطمیه رزمایش همدلی و کمک شهرستان کارون بانوان طلبه کمک معیشتی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود