Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: ۱۵۰۰ وعده غذای گرم و ۲۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار بجنورد در روز عید غدیر توزیع شد.

علی جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم، دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد تصمیم گرفتند هر یک سهمی در شادی مردم حاشیه نشین و کمتر برخوردار شهر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری ادامه داد: به همین منظور، با همت خستگی ناپذیر خادمان هیأت دانشجویی و انقلابی یا فاطمه الزهرا (س) تصمیم به پخت غذای گرم و توزیع در میان خانواده‌های حاشیه نشین شهر را داشتیم که الحمدلله توانستیم تعداد هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم را با رعایت کامل اصول بهداشتی طبخ و در میان این خانواده‌ها توزیع کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد خاطر نشان کرد: در ادامه برنامه‌های عید سعید غدیر، تعداد ۲۰ بسته شامل اقلام غذایی هر کدام به ارزش ۱۵۰هزارتومان که با همت و پیگیری پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران دانشگاه تهیه شده بود را به خانواده‌های شناسایی شده کمتر برخوردار تقدیم کردیم.

وی با اشاره به مشارکت خیرین مردمی، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی و همچنین سهیم شدن پرسنل و کارمندان دانشگاه در این نذر پر خیر و برکت بی نذیر بود و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مواسات رزمایش همدلی نیازمندان خیرین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان