Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:43:09 GMT

کرونا در سقز اوج می گیرد/هشدار و اظهار نگرانی مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۴۰۳

کرونا در سقز اوج می گیرد/هشدار و اظهار نگرانی مسئولان

به گزارش خبرنگار مهر، کامیل کریمیان صبح امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: به دلیل عدم استفاده بیشتر مردم شهرستان سقز از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی، شیوع کرونا محتمل است.

️ وی با عنوان اینکه، سقز در ایامی، کانون کرونا بود و این بحران بسیار به سختی به همت کادر درمان، اصحاب رسانه، نهادهای مردمی، مردم و ستاد بحران کنترل شد، اضافه کرد: بی توجهی به پروتکل‌ها، نگران کننده است و در حال حاضر برای پیشگیری و انتقال، تنها راه، استفاده از ماسک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️ ابراهیم قادری معاون دانشگاه علوم پزشکی هم در این خصوص، بیان کرد: با توجه با اینکه در مشاهدات میدانی میزان استفاده از ماسک توسط مردم بسیار پایین و در حد ۱۰ درصد است، احتمال افزایش بیماری و همچنین وقوع اپیدمی همزمان آنفلوانزا و کووید -۱۹ در پاییز و زمستان در شهرستان سقز بالا است.

️ گفتنی است هم‌اکنون ۱۲۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کردستان بستری هستند که حال ۳۷ نفر وخیم است.

همچنین از ابتدای شیوع کرونا تا امروز هجدهم مرداد، ۴۱۸ نفر بر اثر این بیماری فوت شده‌اند.

️ آمار گزارش‌های کشوری هم نگران کننده و حاکی از آن است که حال ۴۱۴۸ بیمار وخیم و ۱۵ استان در وضعیت قرمز است.

کد خبر 4993679

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سقز ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان عید سعید قربان شهرکرد قزوین ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند

لیلی عاصم آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ واحد خونی در استان ایلام توسط مردم نوعدوست استان اهداء شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و ۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کرده‌اند، بیان کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ سازی در بحث مراجعه مردم و به خصوص جوانان برای اهدای خون هستیم.

عاصم آبادی اظهار کرد: گروه‌های خونی منفی بیشتر از سایر گروه‌ها، مورد نیاز است.

مدیر کل انتقال خون استان گفت: با توجه به نیاز مستمر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به همه گروه‌های خونی، مردم برای اهداء خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

کد خبر 6080499

دیگر خبرها

  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند