Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:53:39 GMT

کمک های خیرین فرهنگی هدفمند می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۵۳۳

کمک های خیرین فرهنگی هدفمند می شود

بهرام عظیمی مسئول کتابخانه سیار شهدا گمنام هرسین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: با راه اندازی قسمتی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی ثبت کمک‌های خیرین فرهنگی ، بسیار هدفمند شده است.

او از دغدغه‌های خود در این روز‌های کرونایی برای فرهنگ سازی و حفظ سلامت روستائیان و اعضا کتابخانه گفت:  از مهرماه ۹۷ که کار خود را به عنوان کتابدار در کتابخانه سیار شروع کردم همواره تمام تلاش  خود را برای ارائه خدمات و جلب رضایت اعضا به کار خواهم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: با شناسایی پتانسیل و ظرفیت‌های خیرین  در کمتر از دوسال هفتاد میلیون ریال کمک جمع آوری شد که صرف خرید کتاب برای کتابخانه و تهیه لوازم التحریر طرح مهربانی در مهر شده است.

عظیمی افزود: در همیاری اخیر یک خیر با سخاوت  با الگوپذیری از بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم استفاده از ماسک، همچنین هشدار‌های وزارت بهداشت در مورد شیوع کرونا در روستا‌ها تعداد ۳۵۰ عدد ماسک استاندارد سه لایه پزشکی به ارزش شش میلیون ریال توزیع کرد.

او با بیان اینکه ارائه آموزش‌های لازم در مورد رعایت بهداشت فردی و عمومی نیز در اختیار اعضا قرار گرفت ادامه داد: برای جذب  کمک های خیرین  در ایام محرم نیز برنامه های دیگری در دست داریم.

عظیمی بیان کرد: از آغاز به کار خود در کتابخانه در ۱۲ روستا حضور یافتم و  خدمات کتابخانه‌ای و فرهنگی به اعضا ارائه شده است.

او ادامه داد:  با توجه به شرایط ویژه جامعه، پس از بازگشایی مجدد کتابخانه‌ها با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و استقبال اعضا فعالیت خود را بدون وقفه به روستائیان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالیت های فرهنگی کتابخانه های کرمانشاه وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان‌های صحرایی نیاز فوری غزه است/ قتل‌عام هدفمند کودکان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: رژیم اشغالگر عملیات نظامی هدفمندی را علیه سیستم بهداشتی در نوار غزه انجام می‌دهد.

وی افزود: دشمن به دنبال کوچاندن اجباری فلسطینیان از شمال نوار غزه به جنوب آن است. همچنین هدف قرار دادن بیمارستان‌های نوار غزه یک اقدام هدفمند است.

وی افزود: رژیم اشغالگر به طور هدفمند کودکان غزه را هدف قرار می‌دهد. صهیونیست‌ها ۱۳۸۰۰ کودک را در نوار غزه مستقیما به قتل رساندند. همچنین ۳۰ کودک در نوار غزه به سبب سوء تغذیه جان خود را از دست دادند.

القدره تاکید کرد: عملیات خارج کردن بیماران و مجروحان از نوار غزه همچنان سخت و پیچیده است. کمتر از ۳۰ درصد کسانی که نیازمند درمان هستند، توانستند از نوار غزه خارج شوند.

وی افزود: بیمارستان‌های شمال نوار غزه به ویژه بیمارستان شفا به کلی ویران شدند. ما در شرایط کنونی به بیمارستان‌های صحرایی در شمال نوار غزه نیاز داریم.

کد خبر 6083718 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • سازمان ملل: اسراییل به صورت عامدانه و هدفمند در حال اعمال قحطی در غزه است
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • بیمارستان‌های صحرایی نیاز فوری غزه است/ قتل‌عام هدفمند کودکان