Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@11:40:46 GMT

معترضان لبنانی چه شعارهایی سر دادند؟ + ویدئو

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۶۲۳

معترضان لبنانی که تعداد آن‌ها پرشمار نبود، روز گذشته طیفی از شعارها را علیه مسئولین این کشور سر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از کانال لیبانیران، عده‌ای از لبنانی‌ها دیروز با شعار «دار اعدام را برپا کنید» خواستار محاکمه فاسدان و مسئولین انفجار بندر بیروت شدند.

عده‌ای از آن‌ها با سردادن شعار علیه حزب‌الله جو را متشنج کردند و برخی هم شعار «سمیر جعجع صهیونی» سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسته اول، تصاویر مسئولین فاسد را به دار کشیدند. همراه مسئولین دولتی فاسد، عکس سید حسن نصرالله هم بود. این اقدام موجب عصبانیت مردم و هواداران سید شد و تلاش کردند خود را به میدان شهدا برسانند که با تلاش اعضای حزب و حرکت امل و ارتش جلوی فتنه گرفته شد.

اراذل‌واوباش با حمله به برخی ساختمان‌ها تلاش کردند دستاوردی برای خود بتراشند. ازجمله ساختمان وزارت خارجه که به علت قدیمی بودن، بعد از انفجار تخلیه شد چون خطر فروریختن آن وجود داشت. آن‌ها با شادی به‌عکس گرفتن مشغول بودند که مهندسی وارد شد و گفت ساختمان درخطر ریزش است و فرار کنید. همه به‌سرعت فرار کردند.

همچنین به هتلی حمله کردند که جان کارمندان و ساکنان را به خطر انداختند و صاحب هتل از ارتش و پلیس تقاضای کمک می‌کرد. اراذل یک پلیس را به چاله آسانسور پرتاب و او را کشتند.

تصور می‌شد که تعداد زیادی در این آشوب شرکت داشته باشند که این‌طور نبود.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: سید حسن نصرالله تظاهرات لبنان انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد

معترضان حامی فلسطین بار دیگر سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا را در اعتراض به سیاست‌های وی در جنگ غزه مختل کردند.

به گزارش مشرق، جو بایدن،رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به معترضان حامی فلسطین که سخنرانی او در مورد مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا را برای لحظاتی قطع و مختل کردند،عنوان کرد: اعتراض آنها نکته‌ای دارد. زمانی که بایدن در سخنرانی‌ خود بر اهمیت مراقبت‌های بهداشتی تاکید می‌کرد، دو نفر از معترضان صحبت‌های وی را قطع کرده و با فریاد از وی نظرش را در مورد مراقبت‌های بهداشتی در غزه پرسیدند.

بایدن در حالی که معترضان به نشانه اعتراض فریاد می‌زدند که بیمارستان‌های غزه در حال بمباران شدن هستند و وی را متهم به همدستی در نسل‌کشی در غزه کردند، ادعا کرد: همه سزاوار مراقبت‌های بهداشتی هستند و از معترضان خواست صبور باشند. پس از آنکه معترضان از مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور بیرون برده شدند، بایدن گفت: اعتراض آنها نکته‌ای دارد. اینکه ما باید توجه بیشتری به غزه داشته باشیم. معترضان حامی فلسطین حتی در خارج از محل سخنرانی وی تجمع کرده‌ بودند و شعار می‌دادند. اتفاقی که در ماه‌های اخیر برای دولت بایدن تحت تاثیر سیاست‌هایش در جنگ غزه بسیار اتفاق افتاده است.

از زمان آغاز جنگ غزه در تاریخ 7 اکتبر، اعتراضات ضدجنگ متعددی علیه دولت بایدن شکل گرفته است و معترضان خواستار اقدامات وی برای جلوگیری از گسترش تلفات غیرنظامیان فلسطینی شده‌اند. بسیاری از اعضای حزب دموکرات در آمریکا نیز بایدن را تحت فشار قرار داده‌اند تا کمک‌های بشردوستانه به غزه را با شدت بیشتری ادامه دهد و به رژیم صهیونیستی جهت توقف جنگ فشار وارد کند با این حال بایدن هنوز هم با طرح توقف فروش تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی موافقت نکرده است.

بی‌توجهی بایدن به درخواست‌ها برای فشار بر رژیم صهیونیستی در حالی ادامه پیدا می‌کند که شمار شهدای فلسطینی جنگ غزه از مرز 32 هزار نفر گذشته است و هزاران نفر دیگر هم تحت تاثیر این جنگ آواره و مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فیلم| مظنون فراری از دست پلیس به خودروی در حال حرکت آویزان شد
  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • شهرداری سنندج روندعمران شهری را با سرعت بیشتری ادامه دهد
  • مردم اردن به خیابان ها آمدند
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم