Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:08:21 GMT

وقتی رابرت پتینسون نولان را برای بتمن گول می‌زد!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۶۸۲

وقتی رابرت پتینسون نولان را برای بتمن گول می‌زد!

رابرت پتینسون برای شرکت در تست بازیگری فیلم "بتمن" مجبور شده تا به کریستوفر نولان دروغ بگوید تا از صحنه "تنت" مرخصی بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کریستوفر نولان یکی از پنهان‌کارترین فیلمسازان دنیا است و به نظر می‌رسد پنهان کردن یک راز از این کارگردان غیرممکن باشد. رابرت پتینسون، ستاره فیلم "تنت" در جدیدترین مصاحبه خود از تلاشش برای فریب دادن نولان و فرار از صحنه فیلمبرداری "تنت" برای رفتن به تست بازیگری فیلم جدید "بتمن" خبر داده است؛ تلاشی زیرکانه که البته شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتینسون گفته: "این اتفاق بسیار خنده‌دار بود، زیرا نولان به شدت درباره اتفاقاتی که در فیلمش رخ می‌دهد، رازدار است. من نیز باید درباره بتمن رازداری می‌کردم و مجبور شدم درباره تست تصویری این اثر دروغ بگویم. برای اینکه از نولان مرخصی بگیرم، به او گفتم یک مشکل فوری خانوادگی برایم پیش آمده و او سریعاً گفت: می‌خواهی به تست بازیگری بتمن بروی؟ "

مسلماً نولان تأثیر خود را سال‌ها پیش با ساخت سه‌گانه "شوالیه تاریکی" بر سری فیلم‌های بتمن گذاشته است. در همین حال پتینسون نیز در تنت نقش خود را بر عهده دارد و به اثر کمک می‌کند تا شخصیت "کریسودر" به بهترین شکل ایفا شود.

پتینسون درباره بازی خود در تنت توضیح داده: "وقتی در یک سکانس با جان دیوید (بازیگر نقش مقابل) که یک بازیکن سابق فوتبال آمریکایی است راه می‌رفتیم یا می‌دویدیم، یک بی‌انصافی بزرگ بود. فعالیت بدنی من خیلی معمولی و حتی بهتر از آن بود، اما دیوید می‌توانست کل روز را بدود. "

حالا پتینسون پس از بازی در تنت نولان، از ماه مارچ در فیلم بتمن بازی می‌کند، فیلمی که تاریخ اکران آن یکم اکتبر ۲۰۲۱ اعلام شده است. از طرفی تنت اگر برای چندمین بار در اکران دچار تأخیر و مشکل نشود، قرار است در اواخر ماه جاری میلادی (آگوست) بر روی پرده نقره‌ای برود.

منبع: entertainment weekly

کد خبر 437814

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم تنت تنت کریستوفر نولان تنت رابرت پتینسون بتمن کریستوفر نولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، امیرعلی نبویان در بخشی از گفت‌وگو با برنامه «ستاره‌بازی» وقتی اسم همسرش را می‌برد اشک از چشمانش سرازیر می‌شود. این واکنش مورد استقبال مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

کد خبر 846863 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • وقتی از هنر « نما » در ساختمان صحبت می کنیم(عکس)
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • وقتی باران خیابان زرند را تبدیل به دریاچه کرد