Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@22:49:40 GMT

سرگذشت تلخ زن جوان که از خانه شوهر ۷۱ ساله اش فرار کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۷۲۹

سرگذشت تلخ زن جوان که از خانه شوهر ۷۱ ساله اش فرار کرد

‌نمی‌دانم ریشه درماندگی و بدبختی‌های من کجاست و چرا همیشه خانواده‌های کم بضاعت در معرض آسیب قرار می‌گیرند. اگرچه خودم را عامل اصلی زندگی فلاکت بارم می‌دانم، اما باز هم نقش دیگران در این ماجرا‌های تلخ هیچ وقت به چشم نمی‌آید چرا که ...
به گزارش خراسان، این‌ها بخشی از اظهارات زن ۳۱ ساله‌ای است که به اتهام فرار از منزل توسط نیرو‌های انتظامی مشهد دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این زن جوان که به دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) به دایره مددکاری اجتماعی معرفی شده بود تا ماجرای فرارش از منزل مورد بررسی‌های کارشناسی قرار گیرد، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: پدرم کارگر روزمزد است و از زمانی که به خاطر دارم با سختی و بدبختی هزینه‌های زندگی را تامین می‌کرد. آن زمان در یکی از روستا‌های اطراف تربت حیدریه سکونت داشتیم، اما پدرم بسیاری از روز‌ها بیکار بود و نمی‌توانست مخارج خانواده هفت نفره اش را بپردازد تا این که شش سال قبل تصمیم گرفت برای کارگری و امرار معاش خانواده اش به مشهد مهاجرت کنیم.
ما منزلی را در حاشیه شهر اجاره کردیم و پدر و برادرانم به کارگری ساختمان مشغول شدند. در این میان، پسر جوانی که به همراه پدرم سر کار می‌رفت یک روز مرا در کنار پدرم دید و عاشقم شد. با آن که پدرم هیچ شناختی از خانواده «عبدا...» نداشت، مرا به عقد او در آورد.   تازه بعد از ازدواج بود که فهمیدم نه تنها خانواده‌ای معتاد و آشفته دارد بلکه بی مسئولیت و رفیق باز است تا جایی که دیگر سر کار نمی‌رفت و من حتی برای تامین یک وعده غذای خانواده ام دچار مشکل می‌شدم.   در حالی که دخترم اولین بهار عمرش را می‌گذراند و پسرم نیز به ۵ سالگی رسیده بود، به ناچار از عبدا... طلاق گرفتم و به همراه دختر کوچکم نزد پدرم بازگشتم، اما به خاطر این که پدرم نمی‌توانست مخارج من و فرزندم را تامین کند، خیلی زود مرا به عقد پیرمرد پولداری در آورد که ۷۱ سال از عمرش سپری شده بود.   با این حال وقتی پا به خانه «رحمان» گذاشتم، تازه فهمیدم اشتباهی بزرگ‌تر مرتکب شده ام چرا که همسرم نه تنها مردی هوس باز بود و با زنان دیگری ارتباط داشت بلکه نمی‌توانست پاسخ گوی عواطف و احساسات جوانی من باشد. به همین دلیل حدود یک هفته قبل از خانه او فرار کردم و به منزل پدرم رفتم. در این مدت با پسر جوانی آشنا شدم و برای گفتگو با او به پارک رفته بودم که توسط نیرو‌های گشت کلانتری الهیه دستگیر شدم و ...

منبع: فرارو

کلیدواژه: ازدواج دوم طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفری شادمانه با تاملی کودکانه+ فیلم

 

 

 

 

 

نزدیک به دو هفته‌ای می‌شود که در ورودی شهر‌ها و بعضا ورودی جاذبه‌های گردشگری، پست‌های نوروزی به همت هلال احمر با عنوان فضای دوستدار کودک دایر شده  و کودکان زیادی را جذب خود کرده است به طوری که خانواده‌ها هم در این بازی‌های مهیج شرکت می‌کنند و همین، تاملی را برای خانواده‌ها فراهم کرده است تا با داشتن استراحتی هرچند کوتاه و مفرح، سفری سلامت را پیش رو داشته باشند. 

گزارشی ببینید از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان: 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده‌اش در غزه
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سفری شادمانه با تاملی کودکانه+ فیلم
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد