Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ درحالی که ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت غدیر در استان مرکزی اجرا می‌شود، به مناسبت این روز خجسته نماهنگ "اعجاز خلقت" در دفتر تسنیم مرکزی در اراک رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، پیش از ظهر امروز نشست فعالان فرهنگی استان مرکزی در حوزه غدیر و در سالروز عیدالله الاکبر غدیرخم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و از سادات هنرمند استان مرکزی تجلیل و نماهنگ اعجاز خلقت به مناسبت عید غدیر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که "حجت الاسلام هاشم مرادی" دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی، "پاسدار محمد حسینخانی" از روابط عمومی و مسئول گروه تلویزیونی بسیج سپاه روح الله استان مرکزی حضور داشتند از نماهنگ غدیر با هدف حمایت از فعالیت‌های مردمی و مسجد محور دینی و انقلابی در دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی رونمایی به عمل آمد.

دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی با اشاره به اهمیت غدیر اظهار داشت: عید غدیر از اعیاد مهم و بزرگ اسلامی است تا آنجا که براساس نص صریح قرآن روز اکمال دین بوده و این روز موعد بیعت با ولایت و امامت است، امام راحل و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی احیاگر اسلام ناب محمدی و فرهنگ غدیر در جهان امروز بوده و به برکت انقلاب سالانه شاهد بزرگداشت این عیدالله الاکبر هستیم.

مرادی تصریح کرد: بنابود تا مانند سال قبل برنامه‌‌های بزرگی برگزار کنیم به طوری که به بیان آیت الله صدیقی رئیس بنیاد غدیر کشور استان مرکزی در سال گذشته از استان‌ها موفق و پیشرو در بزرگداشت غدیر بود اما به دلیل شیوع کرونا ناگزیر به تغییراتی شدیم.

وی اضافه کرد: مقرر بود تا اطعام در روز غدیر را از قربان تا غدیر با توزیع صدها هزار پرس غذا انجام دهیم اما به دلیل شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جای پخت غذا اقدام به توزیع بسته های معیشتی به مناسبت غدیر شد.

دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی خاطرنشان کرد: اغلب برنامه‌های ما در روز غدیر عموما اجتماع محور بود اما با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور معظم له مبنی بر تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد پدافندزیستی استان و کشور تصمیم شد تا بخش عمده این جسن‌ها و برنامه‌ها به صورت خاص در فضای مجازی برگزار شد.

مرادی عنوان کرد: 100 ویژه برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم تدوین شد که بخش عمده آن از روزهای اخیر در بستر فضای مجازی ا؛از و اجرایی می‌شود، یکی از این اقدامات مکسابقات فرهنگی و دینی است که با حضور چشمگیر مردم در آنها درحال برگزاری است.

آخرین تلاش‌های پیامبر(ص) برای هدایت امت در خطبه غدیرجشن بزرگ "عید غدیر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر خراسان جنوبی برگزار شدتبیین صحیح غدیر موجب وحدت و اقتدار مسلمانان می‌شود

وحدت و انسجام جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان مرکزی

نماینده روابط عمومی و مسئول گروه تلویزیونی بسیج سپاه روح الله استان مرکزی نیز با اشاره به ضرورت تلاش رسانه‌ها برای ترویج معارف دینی و انقلابی اظهار داشت: یکی از تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا اجرای برنامه‌های فرهنگی آتش به اختیار و تمیز است که در این راستا انتظار ما از رسانه‌های انقلابی همچون تسنیم برگزاری برنامه‌های فاخر و تبلیغی دینی و انقلابی است.

حسینخانی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته وحدت، همدلی و همراهی بالایی در بین رسانه‌های ارزشی و انقلابی در سطح استان به وجود آمده که جای خرسندی است که یکپارچه برای ترویج معارف دینی و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از حرکت‌های فرهنگی مردمی و مسجدمحور از اولویت رسانه‌های انقلابی است که جلسه امروز نیز در راستای همین حمایت از تولیدات مسجدمحور انجام شده است.

نماهنگ اعجاز خلقت به صورت خودجوش و مردمی تولید شد

مسئول گروه سرود میعادگاه شهدا مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان طالقانی شهر اراک که از معلمان پرتلاش استان مرکزی نیز به شمار می‌رود با اشاره به اجرای این سرود اظهار داشت: سال قبل و پیش از تشرف به حج ابراهیمی کار اولیه این اثر را با بچه‌های مسجدی آغاز کردیم، امسال نیز کار تکمیلی و تصویر برداری را اجرا و امروز هم رونمایی می‌شود.

سیدمهدی سجادی افزود: تلاش بوده تا دانش آموزانی که پس از فراغت از تحصیل اوقات خالی دارند را برای کارهای فرهنگی با محوریت مسجد امام حسین(ع) جذب مسجد کنیم که خوشبختانه این مهم محقق شده است.

وی عنوان کرد: این درحالیست که بنا به هردلیلی هیچ حمایتی از فعالیت این گروه نشده و تمام اجرا و آماده سازی آن بصورت خودجوش بوده است که جا دارد از حمایت رسانه ای صورت گرفته تقدیر کرده و امیدواریم این روند حمایتی و مشارکتی دومجموعه تداوم داشته باشد.

به گزارش تسنیم، در حاشیه این مراسم نماهنگ اعجاز خلقت برای حاضران پخش و در پایان نیز با اهدای لوح و هدیه فرهنگی نفیسی از سادات گروه سرود میعادگاه شهدا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT16 بیشتر بخوانید... «احسان غدیر» ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان‌شرقی به‌روایت تصاویر حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آیت الله مدرسی: تقویت نظام غدیر به‌واسطه ولایت‌شناسی در دوران غیبت امکان‌پذیر است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... «احسان غدیر» ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان‌شرقی به‌روایت تصاویر حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آیت الله مدرسی: تقویت نظام غدیر به‌واسطه ولایت‌شناسی در دوران غیبت امکان‌پذیر است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۲ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۳ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است ۴ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۵ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۶ بیش از ۲ میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۷ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۸ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ عضو کمیسیون صنایع مجلس: قرارداد ایران و چین شوک به اردوگاه دشمن بود / واگذاری جزایر‌ اصلا صحت نداشت وزیر راه در گفت‌وگو با تسنیم: حکم رئیس سازمان هواپیمایی ‌به اتمام رسیده بود / عابدزاده برکنار نشد مهمترین اخبار تسنیم لبنان| پشت پرده حمله افراد مورد حمایت آمریکا به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رعایت پروتکل های بهداشتی انقلاب اسلامی دینی و انقلاب استان مرکزی بنیاد غدیر برنامه ها رسانه ها عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست

علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره و بیان کرد: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهادهای ذکر شده به شهرهای همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

دهقان زاده افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های حوزه مسکن در شهرستان، موضوع روکش آسفالت جاده بردسکن- سبزوار و تعریض و روکش آسفالت جاده بردسکن- انابد- سه راهی درونه از برنامه های اصلی طرح های راه و مسکن شهرستان است.

 "علیرضا موذن" دیروز (شنبه) در مراسمی به عنوان نخستین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان بردسکن معرفی شد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر «بردسکن، شهرآباد و انابد» و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار، در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • نماهنگ | شوق عاشقان وصل
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست