Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان کارشناس مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: در شرایط کنونی، باشگاه‌های ورزشی مانند جودو و کشتی و استخر اجازه فعالیت ندارند.

جلیل نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت باشگاه‌های ورزشی در استان، اظهار کرد: باشگاه‌هایی که ورزشکاران با یکدیگر برخورد می‌کنند و ارتباط تنگاتنگی مانند ورزش کشتی، جودو و غیره دارند، اجازه فعالیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باشگاه‌های بدنسازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اجازه فعالیت دارند، افزود: استفاده همه ورزشکاران از ماسک در اماکن عمومی، از جمله این باشگاه‌ها اجباری بوده و افراد بدون ماسک اجازه ورود به باشگاه را ندارند.

این مسئول با تاکید بر لزوم ضدعفونی و گندزدایی کردن دستگاه‌های موجود در باشگاه‌های بدنسازی استان پس از استفاده هر فرد، تصریح کرد: افرادی که آلوده به ویروس کرونا هستند، می‌توانند سایر افراد را نیز آلوده کنند و ورزشکاران می‌توانند از ورزش‌هایی مانند دو و میدانی که در هوای آزاد بوده، استفاده کنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون باشگاه‌های ورزشی استان همکاری بسیار خوبی در بحث بیماری کرونا با ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس داشتند، ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون استخرها را تعطیل کرده و همچنان نظارت می‌کند.

نصیری با بیان اینکه اگر ورزش در سطح ملی باشد اجازه فعالیت وجود دارد ولی اگر در سطح شهرستانی باشد ممنوع است، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت باشگاه‌های پرخطر که اجازه فعالیت را ندارند اطلاع دهند تا پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان استانی ورزشی باشگاه اجازه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در همین بازه زمانی ۱۳۸ مورد از اماکن عرضه مواد غذایی نیز به دلیل نواقص بهداشتی و بی توجهی در رفع این نواقص مهر و موم شدند.

هادی کرابی به افزایش ۲۳۰ درصدی پوشش بازرسی های دانشگاه در طرح سلامت نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی و پایانه های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه وظیفه نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را به انجام رساندند.

کرابی تعداد کلرسنجی های انجام شده نوروزی از آب آشامیدنی غرب خراسان رضوی را حدود هشت هزار مورد اعلام و بیان کرد: با تجهیز بازرسان بهداشت به وسایل قابل حمل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک انجام شد.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در قالب طرح سلامت نوروزی حدود هزار و ۶۰۰ مورد اقدام قانونی علیه متخلفان بهداشتی این منطقه صورت گرفت که به تعطیلی ۱۳۸ مکان انجامید.

در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی کردند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

 
 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است