Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:36:05 GMT

20 مددجوی آبشار عاطفه‌ها راهی خانه بخت شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۲۸۶۶

20 مددجوی آبشار عاطفه‌ها راهی خانه بخت شدند

به مناسبت عید غدیر 20 فقره جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش خیریه آبشار عاطفه‌ها اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت عید غدیر با حضور امام جمعه دهدشت 20 فقره جهیزیه به مددجویان زیر پوشش خیریه آبشار عاطفه‌ها در دهدشت اعطا شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با استناد به روایتی از امام کاظم(ع) اظهار داشت: در روز قیامت که گرمای طاقت فرسا انسان‌ها را اذیت می‌کند سه قوم در سایه عطوفت خدای رحمان هستند

امام جمعه دهدشت گفت: دسته اول کسانی هستند که اصلاح ذات‌البین دارند و دوم کسانی که یتیمی را سرپرستی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروه سوم مشمول این حدیث کسی که است ازدواج دو جوان را تسهیل کند، افزود: اقدام خیریه آبشار عاطفه‌ها در فراهم سازی زمینه ازدواج جوانان مصداق این گروه است.

وی با اشاره به دشواری ازدواج در شرایط اقتصادی امروز جامعه تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی چشم و هم چشمی کار ازدواج را سخت کرده است.

وحدانی‌فر گفت:می‌طلبد خیرین برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ازدواج آسان تلاش کنند با این کار خیلی از آسیب‌های اجتماعی از بین می‌رود.

امام جمعه دهدشت قناعت را لازمه زندگی خوب دانست و اضافه کرد:به فرموده امیرالمومنین علی(ع) هر کسی قانع باشد همیشه احساس سیری دارد.

وی خطاب به نوعروسان تصریح کرد: توکل به خدا، توسل به اهل بیت،نماز اول وقت و تکریم همسررا سرلوحه زندگی قرار دهیدو رضایت خالق را جلب کنید.
 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: جهیزیه دهدشت فارس آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند

حسین ذبیحی اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه مورد نیاز این تعداد نوعروس ۱۷ میلیارد ریال از سوی خیران شهرستان جمع آوری و ملزومان منزل آنان تهیه شده است.

وی همچنین اعطای وام های کارگشایی را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه برای رفع مشکلات مددجویان اعلام کرد و افزود: سال گذشته برای ۱۱۹ خانواده ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای کمک به رفع مایحتاج مددجویان سالمند نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در سال گذشته هزینه شده که این کمک ها خارج از مستمری های ماهیانه، بسته های معیشتی و هزینه های درمان است.

هم اکنون در شهرستان ساوه چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است