Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اعتراضات خشونت آمیز در لبنان که روز سه شنبه به دنبال انفجار عظیم در بندر بیروت آغاز شده است باعث شد بیش از ۷۰ افسر امنیتی در مواجهه با معترضان زخمی شوند و یک تن کشته شود.

بنا بر گزارش الجزیره، شمار مصدومان در درگیری‌های روز شنبه بین معترضان و نیرو‌های امنیتی بیروت به ۷۲۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، کانال المنار لبنان با استناد به گزارش خدمات فوریت‌های پزشکی، حدود ۴۹۰ مصدوم را گزارش کرده بود.

با تشدید درگیری‌ها ارتش لبنان وارد عمل شد و از ورود معترضان به داخل سازمان‌های دولتی جلوگیری کرد. شبکه الحدث گزارش داد که ارتش لبنان معترضان را از ساختمان‌های وزارتخانه‌های اقتصادی و انرژی که در جریان ناآرامی‌های روز شنبه در بیروت اشغال شده اند، خارج کرده است.

این شبکه گزارش داد با ورود ارتش لبنان آرامش به خیابان‌های این شهر بازگشت. این در حالی بود که عوامل وابسته به آمریکا از فرصت به وجود آمده برای بی ثبات کردن فضا استفاده کرده تا به اعتراضات دامن زده و آن را به خشونت بکشانند.

در پی انفجار مهیب در روز سه‌شنبه در بیروت، تاکنون بیش از ۱۵۷ نفر جان باخته و بیش از شش هزار هم مجروح شده‌اند. این انفجار ۳۰۰ هزار بی خانمان نیز بر جای گذاشته است. مقامات لبنانی از مردم این کشور خواسته‌اند تا از هرگونه «پیش‌داوری» خودداری کنند و منتظر اعلام نتایج تحقیقات باشند. کابینه لبنان تاکید کرد که از هر مسئول مظنونی بازجویی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات لبنان انفجار در لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  از کابل، شاخه خراسان داعش اعلام کرد اعضای این گروه یک خودرو حامل شیعیان را هنگام عبور از ایست بازرسی در غرب شهر کابل هدف قرار دادند که براثر آن ۱۰ نفر از جمله غیرنظامیان و اعضای طالبان کشته و زخمی شدند.
این انفجار شب گذشته نزدیک منطقه «کوته سنگی» در غرب شهر کابل رخ داد که به گفته خالد زدران سخنگوی فرماندهی امنیتی کابل در این انفجار یک غیرنظامی کشته شد و سه نفر دیگر زخمی شدند.
این انفجار ناشی از بمب مغناطیسی کار گذاشته شده در یک خودرو بود.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل