Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:53:02 GMT

علی پروین به پویش «ایران همدل» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۰۷۳

علی پروین به پویش «ایران همدل» پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره همراهی و همدلی مردم در ایام کرونا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بسیاری از چهره‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای پیوستن به پویش «ایران همدل» دعوت کرد. پویشی که قرار است گره گشای هموطنان عزیزمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، علی پروین پیشکسوت تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"میدونم خیلی از شما‌ها دست به خیر دارید، یه گوشه خونه یه قلکی گذاشتید، صدقه کنار می‌ذارید، نذر می‌کنید حالا هر جوری که بتونید یه گرهی باز می کنید! حالا می خوایم دل هامون رو باز به هم نزدیک کنیم، آستین بالا بزنیم و یاعلی بگیم که تعداد زیادی دل رو شاد کنیم. یه کاری کنیم کسی از قلم نیفته. یه حرکت بزرگ. میخوایم همه ایران همدل بشه. من خودم همین الان یه مبلغی رو به شماره کارت ایران همدل کمک کردم.

با تشکر از دعوت آقای جهرمی من هم از همه هواداران فوتبال دعوت می‌کنم که این زنجیره رو ادامه بدند. "

بیشتر بخوانید

گزارش مبالغ دریافت شده در پویش ایران همدل ان‌شاءلله ما هم یک قدم در این راه همدلی مردم ایران برداریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران همدل وزیر ارتباطات رهبر معظم انقلاب ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سه بازیکن و یک داور از استان سمنان به اردوی تیم ملی او-اسپرت ایران دعوت شدند که بین آنها نام دانیال غفوریان دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به چشم می‌خورد.

وی که دارنده مقام نخست استانی و سوم کشوری در رشته کوراش و مقام دوم کشوری کشتی آلیش در گنبدکاووس نیز بوده از سال ۹۸ ورزش حرفه‌ای را زیر نظر جواد عجم رئیس فدراسیون او- اسپرت کشور آغاز کرده است.

غفوریان هدف غایی خود را حضور در قابت‌های آسیایی مالزی ۲۰۲۴، جهانی کاستاریکا ۲۰۲۴ و جایزه بزرگ ابوظبی ۲۰۲۴ و در نهایت قهرمانی جهان می‌داند و مشوق‌های خود را نیز در این راه خانواده و برادرش که وی نیز دارای مقام کشوری در این رشته و عضو تیم ملی است، می‌داند.

به گزارش آنا، او- اسپرت شامل سه رشته اصلی در بخش مبارزه‌ای، عبور از موانع و تعقیب و گریز است. اردوی آمادگی تیم ملی اواسپرت از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در ارومیه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • عملیات «وعده صادق» موجب همدلی بیشتر مردم ایران شد
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • رادان، فردوسی پور و پروین در مراسم یک میلیاردر
  • حمله به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • حمله ایران به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • علت دعوت ناسا از رسانه‌ها چه بود؟
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • تماشای زیبایی‌های اقوام در «نون‌خ»