Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و عکاسان خبری و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت دومین نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» آثار آزاده جانباز «احمدرضا مداح»، عکاس خبری استان فارس برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و عکاسان خبری و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت دومین نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» آثار آزاده جانباز «احمدرضا مداح»، عکاس خبری استان فارس برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احمد رضا مداح»، گفت: اولین نمایشگاه عکس «روایت تصویر عشق» در سال 95 با موضوع دفاع مقدس در فرهنگسرای هنر شیراز برگزار شد.

این عکاس خبری افزود: علی رغم مخالفت های فراوان از بدو شروع بیماری کرونا دوربین را در دست گرفته تا ایثارگری کسانی که در خط مقدم این بیماری شبانه روز می جنگند و همچنین طلاب جوان و گمنامی که در غسل و تدفین اموات کرونایی فی سبیل الله خدمت می کنند را به تصویر بکشم.

وی تصریح کرد: اکنون جهت انعکاس ایثارگری مدافعان سلامت بر آن شدم تا عکس هایی که از بیمارستان های شهید فقیهی، حضرت علی اصغر علیه السلام، شهید بهشتی شیراز، غسالخانه و آرامستان اموات کرونایی تهیه شده را در معرض دید عموم قرار دهم.

 

 

مداح عنوان کرد: این نمایشگاه به همت موسسه فرهنگی پیام آزادگان استان فارس، جانباز سرافراز سردار اسماعیل دلشاد و همکاری انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز و علوم پزشکی شیراز برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همراه خواهد بود، تاکید کرد:‌ علاقه مندان می توانند پخش زنده افتتاحیه نمایشگاه «روایت تصویر عشق» را از صفحات اینستاگرامی revayate_tasvire_eshg ،shirazgalery_917 و akasbashi_2020 دنبال کنند.

خاطر نشان می شود،‌این نمایشگاه از 21 لغایت 24 مرداد ماه 99 از ساعت 11 الی 18 در ساختمان انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس واقع در شیراز بلوار شهید چمران پس از زیرگذر «شهید مطهری» (زرگری) قبل از بیمارستان اردیبهشت برپا خواهد شد.

جا دارد از همراهی صمیمانه همکاران پرتلاش و گرامی ام عباس امیری و طاهره حیاتی، همچنین استاد بزرگوار شهربانو ثابت و فاطمه مداح که در برگزاری این نمایشگاه تلاش کرده اند صمیمانه تشکر و قدر دانی کنم.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعین سلامت کرونا در فارس شیراز روایت تصویر عشق عکاسان خبری نمایشگاه عکس خبری استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی