Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-برای خرید آپارتمان در مناطق مختلف بسته به متراژ و سال ساخت باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

هرچند در مجموع حجم عرضه املاک فروشی نسبت به تابستان سال گذشته از سوی واسطه‌های ملکی به مراتب کمتر ارزیابی می‌شود، اما در عین حال میزان این عرضه به حدی است که جست‌وجوگران بازار مسکن که قصدشان برای خرید جدی است را تا حدودی راضی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وضعیت عرضه در مناطق ۲، ۴ و ۵ تهران و نیز مناطق ارزان‌تر به‌ویژه محله‌های قیمت ‌مناسب واقع در مناطق ۷ تا ۱۴ به مراتب بهتر از سایر مناطق شهر تهران است، اما با این وجود در سایر مناطق نیز دامنه فایل‌های موجود برای جست‌وجو در گروه‌های متراژی مختلف نسبتا قابل قبول است و از هر گروه متراژی، آپارتمان‌های عرضه شده با سن بنای مختلف وجود دارد.

در عین حال عرضه آپارتمان نوساز در بازار مسکن فعلی تقریبا در همه مناطق اندک است، اما این موضوع با توجه به قیمت‌های تند پیشنهادی فروش نوسازها، لطمه چندانی برای متقاضیان خرید مسکن نداشته است، چراکه آنها در حالت بالفعل تلاش برای یافتن آپارتمان نوساز با قیمت قابل قبول را عمدتا کنار گذاشته‌اند و از خیر خرید در املاک کلید نخورده گذشته‌اند.

گفته می‌شود مشتری اصلی معدود واحدهای نوساز عرضه شده در بازار مسکن، سوداگرانی هستند که قصد فروش فوری این املاک در مدت باقی‌مانده از تابستان را دارند، هرچند طبعا در کنار این گروه همواره تقاضای مصرفی نیز از خرید آپارتمان نوساز مشروط بر اینکه قیمت پیشنهادی آن مناسب باشد، استقبال می‌کند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی