Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «طبیب»، امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه برنامه «طبیب» میزبان متخصص بیماری های عفونی خواهد بود و به موضوع آخرین اخبار مربوط به کرونا می پردازد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا دوشنبه ۲۰ مرداد ماه میزبان کارشناس طب ایرانی و سرپرست طب ایرانی وزارت بهداشت است و موضوع کرونا و راه حل‌های طب ایرانی را مرور خواهد کرد و متخصص غدد با موضوع پیشگیری از بیماری‌های مربوط به تیرویید در برنامه حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز سه شنبه ۲۱ مردادماه متخصص ژنتیک با موضوع کرونا و بیماری‌های ارثی و همچنین کارشناس طب ایرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های مختلف با استفاده از طب ایرانی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه پذیرای فوق تخصص و جراح ریه و رییس بخش علمی ستاد کرونای کشور با موضوع واکسن کرونا بوده و پزشک فوق تخصص دیابت با موضوع پیشگیری از دیابت بارداری در طبیب حضور خواهند یافت.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

کد خبر 4993873 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه سه سیما برنامه تلویزیونی بیماری کرونا دیابت ویروس کرونا فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما خسرو سینایی سازمان سینمایی رادیو نمایش شبکه سه سیما کنسرت آنلاین سازمان صداوسیما طب ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فقدان مهارتهای خود مراقبتی در بیماران قلبی و بستری شدن مکرر آنها از چالش های مهم است که ریشه در اجرای برنامه خودمراقبتی نادرست و کافی نبودن آموزش به این بیماران دارد.

آموزش خود مراقبتی، انسانها را به سمت حفظ، نگهداری و ارتقای سلامت سوق می دهد و می تواندباعث مقابله ی بهتر افراد با اثرات بیماری گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • خطر ابتلا به دیابت چه کسانی را تهدید می‌کند؟/ آب آشامیدنی قاتل دیابت
  • جفت در بروز دیابت بارداری نقش دارد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟