Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، به نظر می‌رسد صنعت نفت آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از ترامپ در مقابل بایدن حمایت خواهد کرد. غول‌های نفتی تا به حال یک میلیون دلار به کمپین ترامپ کمک کرده‌اند در حالی که تنها ۲۶۵ هزار دلار به کمپین بایدن کمک شده است.

طبق داده‌های موجود تا آگوست ۲۰۲۰ ترامپ ۹۳۶,۱۵۵ دلار از مشارکت صنعت نفت و گاز آمریکا بهره‌مند شده است در حالی که این صنایع تنها ۲۶۵,۳۹۷ دلار به کمپین بایدن کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چرخه انتخاباتی قبلی، تفاوت بین کاندیدای جمهوری‌خواه و دموکرات بسیار کمتر بود. در ۲۰۱۶ رئیس‌جمهور ترامپ ۱.۲ میلیون دلار از صنایع نفت و گاز دریافت کرد، در حالی که ۱ میلیون دلار هم به هیلاری کلینتون کمک شده بود.

در صدر شرکت‌هایی که بیشترین کمک را به کمپین‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ کرده‌اند صنایع کوچ قرار دارد و به دنبال آن شورون،؛ ماراتون، انرژی ترنسفر، اکسون موبیل و کونوکو فیلیپس، دیگر مشارکت‌کنندگان بزرگ هستند.

ترامپ از آغاز ریاست‌جمهوری خود از شرکت‌های انرژی حمایت کرده است. بازگشایی مناطق فدرال بیشتر برای حفاری و احیای پروژه خط‌لوله کی‌استون، که اوباما آن را رد کرده بود، از این جمله‌اند.

کد خبر 4993828

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ جو بایدن صنعت نفت امریکا ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت بانک مرکزی ایران بازار سهام ایالات متحده آمریکا سهام عدالت تولید نفت وام ودیعه مسکن بانک مرکزی روسیه میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیدمیثم حصاری، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نشان فاخر صنایع‌دستی کشور به آثار شاخص و منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان استان‌ها تعلق می‌گیرد و هرسال داروی آنها به صورت استانی و سپس در سطح ملی برای انتخاب آثار فاخر صورت می‌گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: در مرحله داوری استانی تعداد بر اساس شاخص‌هایی چون خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت و مهارت در اجرا، ۲۰ اثر از آثار هنرمندان توسط کارشناسان استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پنج اثر به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور مورد داوری قرار گیرند.

او خاطرنشان کرد: در مرحله داوری ملی از پنج اثر ارسال شده اثر منبت چوب سیدمرتضی عبدحسینی و قفل سنتی استاد حسن کوکبی موفق به کسب نشان فاخر صنایع‌دستی کشور شدند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین یادآور شد: پیش از این نیز سه اثر دیگر از هنرمندان صنایع‌دستی استان در رشته تراش شیشه، نگارگری و خراطی چوب نیز موفق به دریافت این نشان شده‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895511

دیگر خبرها

  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد
  • جایزه ۲۰ میلیون دلاری جام گلف مسترز
  • انتخاب ۲ اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی
  • انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • (عکس) ساعت ترامپ فقط ۹۹ دلار!
  • ساعت ترامپ فقط 99 دلار! (فیلم و عکس)
  • افزایش ۲۲۴ میلیون دلاری صادرات غیرنفتی ایران به افغانستان