Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهزاد جلیلیان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، افزود: همچنین در این مدت بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های تاثیرگذار و بنگاه های اقتصادی در استان پرداخت شده است.

او یکی دیگر از اقدامات بانک ملی در استان کرمانشاه را در هفت سال اخیر پرداخت بیش از ۴۵ هزار فقره وام ازدواج به مبلغ پنج هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: همچنین در این مدت ۹ هزار و ۵۲۱ فقره تسهیلات به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و بنیاد شهید به مبلغ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، بانک ملی در این هفت سال نیز چهار هزار و سه فقره وام به مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به بخش مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه سخنانش به تسهیلات پرداختی به زلزله‌زدگان در بخش‌های بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری، جعاله، مقاوم‌سازی و وام قرض الحسنه خرید کالای شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: در مجموع  ۳۴ هزار و ۲۸۴ فقره وام به مبلغ بیش از پنج هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال به زلزله زدگان پرداخت شده است.

جلیلیان به پرداخت وام به سیل زدگان سال ۹۸ نیز در بخش های کشاورزی و بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: در بخش کشاورزی ۲ هزار و ۲۲۲ فقره وام به مبلغ ۱۴۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در بخش بنیاد مسکن ۶۹۳ فقره به مبلغ ۱۶۵میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته او، کمک های فنی اعتباری سال ۹۸ در بخش جهاد کشاورزی ۲۳۹ فقره به مبلغ ۹۵ میلیارد ریال و ۸۸۱ فقره به مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال به بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت گردیده است.

او گفت: همچنین تسهیلات در بخش‌های دیگر نظیر تسهیلات درمان و بیماری های خاص نیز پرداخت شده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اشتغال زایی کرمانشاه بانک ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال زایی کرمانشاه بانک ملی ایران تسهیلات بانکی اشتغال زایی کرمانشاه بانک ملی ایران پرداخت شده میلیارد ریال بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی