Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:33:38 GMT

آتش سوزی در ۵ مرتع همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۴۲۲

آتش سوزی در ۵ مرتع همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت:دیروز ۵ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک بهشتی، حیدره، باغ حکمتی و ۲ مورد حریق در مراتع پشت فروشگاه  اتکا داشتیم که به سرعت خاموش شدند.

او افزود: دیروز ۲ مورد آتش سوزی درمغازه‌ی بلوار بهادربیگی و حریق خودرو در شهرک فرهنگیان هم اطفای حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه  ۷ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بود ادامه داد: ۳ مورد عملیات امداد و نجات هم شامل ۲ مورد نجات حیوانات در شهرک مدنی و خیابان مهدیه و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل بیمارستان بعثت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حریق در مراتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی حدودا ۶۰ ساله در پی وقوع حریق یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت:سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه که صبح امروز در محله مجیدیه رخ داد، گفت: در ساعت ۱۱:۱۳ صبح امروز، یک مورد آتش سوزی ساختمان به آدرس مجیدیه شمالی، خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه ۱۲ واحدی رخ داده و کانون آن واحدی ۷۰ متری در طبقه سوم بوده است. هنگام حضور آتش‌نشانان در محل این واحد کامل شعله‌ور بوده و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصه برای اطفای حریق اقدام کردند و در همین هنگام، دو انفجار کوچک نیز به خاطر وجود ظرف‌های کوچک بنزین و افشانه‌های قابل اشتعال در محل رخ داد. به نظر می‌رسد که در این واحد، وسایل عموما قدیمی و خراب نگهداری می‌شد که دچار حریق شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان مشغول اطفای حریق بودند که در جریان آن با پیکر مردی حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که بلافاصله این فرد را خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس دادند، اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، این فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش خاموش شد و دقایقی قبل آتش نشانان به ایستگاه بازگشتند. تیمی از کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن علت این حادثه را آغاز کرده‌اند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896388

دیگر خبرها

  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد