Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی صالح بابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : سخت گذر بودن منطقه ، گرمای هوا ، خالی بودن منطقه از سکنه، پوشش غنی مراتع و مصدومیت یکی از نیروهای امدادی آتش را از کنترل نیروهای امدادی خارج کرده است.

وی افزود : براساس آخرین هماهنگی با مسئولان استانی قرار است تا ساعتی دیگر بالگرد آب پاش به منطقه اعزام شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار اندیکا ادامه داد : حال مصدوم این آتش سوزی مساعد گزارش شده و بررسی علت و میزان خسارت این آتش سوزی نیز در حال انجام است .

وی گفت : این آتش سوزی در منطقه شوایی، کفت هچه و چشمه زنون بعد از ظهر روز جمعه گزارش شده و همچنان در حال پیشروی است .

از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگلهای اندیکا رخ داده که متاسفانه نبود امکانات باعث شده خسارت های زیادی به مراتع و جنگل های این شهرستان وارد شود .

در شهرستان اندیکا حدود ۱۵۰هزار هکتار جنگل وجود دارد که ۹۰درصد این درختان بلوط و گونه‌های درختی دیگر حدود ۱۰درصد از این جنگل ها را تشکیل می‌دهند.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع شده است.

برچسب‌ها آتش سوزی مراتع جنگل اندیکا پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع جنگل اندیکا آتش سوزی مراتع جنگل اندیکا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که در پی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله‌ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنا بر اعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

کد خبر 6086263

دیگر خبرها

  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد