Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، دومین مسابقه دوتیم استقلال و سپاهان در کمتر از 10 روز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دو تیم قرار است در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار بگیرند. مسابقه قبلی این دو تیم که با برتری شاگردان فرهاد مجیدی به اتمام رسید کوهی از جنجال های داوری را به همراه داشت. 

حالا هر دو تیم که قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده اند باید به امید زنده نگه داشتن امید قهرمانی در حذفی مقابل هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برنده مسابقه به جمع 4 تیم نیمه نهایی اضافه خواهد شد و باید با قید قرعه حریفش را شناسایی کند. پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان صعود خود را پیش از این قطعی کرده بودند.

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان و سرمربی اسبق استقلال هم بهبود پیدا کرده و می تواند روی نیمکت حاضر شود همین مساله می توانید بر جذابیت ها و حتی حواشی اضافه کند. 

البته این مسابقه فینال گونه هیچ تماشاگری نخواهد داشت.

استقلال برای رسیدن به این مرحله کار سختی نداشت. دو تیم لیگ یکی را شکست داد. استقلال ابتدا 3 بر یک گل ریحان البرز را شکست دادند و سپس 3 بر صفر هم فجرسپاسی را بردند و اکنون مقابل اولین حریف لیگ برتری خود قرار می گیرند.

سپاهان هم ابتدا تیم لیگ دسته دویی خیبر خرم آباد را 3 بر صفر برد و سپس تیم پیکان را 2 بر یک شکست داد. اکنون اما این مسابقه به اندازه فینال جذاب و دیدنی و البته سخت است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استقلال سپاهان حذفی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

بعد از مشکلاتی که برای میزبانی نماینده خوزستان در لیگ دسته اول به وجود آمد، برگزاری مسابقه جام حذفی این تیم مقابل سپاهان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی شیراز قرار بود دیروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول مقابل هم قرار بگیرند، اما این بازی برگزار نشد. دلیل این موضوع هم ممانعت از ورود تیم‌ها به ورزشگاه غدیر اهواز عنوان شد که در نهایت لغو مسابقه را به دنبال داشت.

این در حالی است که طبق تقویم برگزاری مرحله یک‌هشتم مسابقات جام حذفی، استقلال خوزستان باید روز 7 اردیبهشت 1403 میزبان سپاهان اصفهان باشد. در شرایط فعلی که ورزشگاه تختی اهواز مشکل نور و چمن دارد و امکان برگزاری مسابقه در استادیوم غدیر نیست، برگزاری این مسابقه جام حذفی هم در هاله‌ای از ابهام است. 

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم، ابهام در برگزاری مسابقه مذکور را تأیید کرد.

با این تفاسیر اگر استقلال ملاثانی قادر به برگزاری بازی و تأمین محل میزبانی نباشد، سپاهان در آستانه صعود بدون دردسر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت