Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد بهادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: متقاضیان می‌توانند از ۱۹ مرداد امسال برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.zendegi.shiraz.ir مراجعه و از شرایط شرکت در مسابقه طراحی پل زندگی مطلع شوند.

او افزود: پل- پیاده راه زندگی به طول تقریبی۲۵۰ متر، باهدف ایجاد هم‌پیوندی میان عناصر طبیعی شهر شیراز، در حدفاصل کوچه‌های ۴۴ بلوار شهید چمران و آمفی‌تئاتر روباز پیاده‌راه سلامت جانمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری با بیان اینکه فراخوان مسابقه طراحی پل زندگی حدفاصل باغ‌های چمران و پیاده‌راه سلامت منتشر شده است، گفت: شهرداری شیراز برای توسعه پیاده محوری، ارتقا کیفیت فضا‌های شهری و پیوند‌های اجتماعی، در نظر دارد با اتصال فیزیکی و بصری عوامل طبیعی شهر شیراز شامل باغات، کوه و رودخانه نسبت به اجرای پل ­پیاده‌راه، در حدفاصل باغ‌های چمران و پیاده‌راه سلامت، همراه با فضا‌هایی جاذبه جمعیت با رویکرد گردشگری اقدام کند.

معاون شهردار شیراز گفت: پل_پیاده راه زندگی به طول تقریبی ۲۵۰ متر، باهدف ایجاد هم‌پیوندی میان عناصر طبیعی شهر شیراز ایجاد قرارگاه رفتاری برای گذران اوقات فراغت در همه ساعات روز و در تمام فصول و همچنین نظرگاهی برای تماشای چشم‌انداز طبیعی و یک مقصد گردشگری مهم است که در حدفاصل کوچه‌های ۴۴ بلوار شهید چمران و آمفی‌تئاتر روباز پیاده‌راه سلامت جانمایی شده است.

بهادری از جمله عناصری که به‌وسیله این پل به‌صورت فیزیکی و یا بصری به یکدیگر متصل خواهند شد را پارک حاشیه‌ای چمران، رودخانه خشک، پیاده‌راه سلامت و باغ‌های قصردشت عنوان کرد.

او در پایان با اشاره به اینکه تمامی اشخاص حقیقی دانشجو یا دانش‌آموخته و اشخاص حقوقی دارای صلاحیت در رشته‌های معماری و شهرسازی (گرایش‌های مرتبط) واجد شرکت در مسابقه هستند گفت: با توجه به اینکه شروع ثبت نام از تاریخ ۱۹ مردادماه امسال است متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.zendegi.shiraz.ir نموده و از شرایط شرکت در مسابقه، برنامه زمانبندی، الزامات، اطلاعات داوران و معیار‌های داوری، نحوه ارائه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتشار فراخوان شهرداری شیراز پیاده راه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب  در شیراز ، گفت: به همت یک خانواده نیکوکار عرصه سلامت فارس با نیت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به بیماران، برای توسعه و تجهیز بیمارستان و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های این بیمارستان، ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت زینب (س) اهدا شده است.
سهیلا رفیعی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه «انکوباتور نوزاد»، دستگاه «فتو تراپی»، «درب اتوماتیک بیمارستانی»، دستگاه «شیردوش» و اسپلیت گرمایش و سرمایش و سایر تجهیزات مصرفی است که در بخش‌های مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسید.
مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب ادامه داد: در آیینی راهرو بخش این مرکز آموزشی درمانی به گالری تصاویر خیران و نیک اندیشان سلامت مزین شد.

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • ساده‌ترین راه برای حفظ سلامتی چیست؟
  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز